panzeNOR Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) hei. Skal til ullevaal til helga.. Jeg lurer på hvilket "felt" Briskebybanden/bortesupporterne skal stå. Noen som vet? Endret 7. april 2008 av panzeNOR Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er jo Lyn som har hjemmebane. Da er stadion bortimot folketomt og dere kan stå hvor dere vil Seriøst, bortepublikummet er vel normalt i nedre del av VG-svingen. Husker ikke feltnr., men er vel inngang nr. 14 og 15 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er vel skiltet utenfor stadion uansett, er det ikke? Det burde i såfall være det, og eventuelt at vakter/de i billettluka selger riktige billetter til folk med riktige supportereffekter Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det er vel skiltet utenfor stadion uansett, er det ikke? Det burde i såfall være det, og eventuelt at vakter/de i billettluka selger riktige billetter til folk med riktige supportereffekter Det stemmer som tidligere har blitt nevnt at bortesupporterene er på nedre VG. Dette er bak stadion, ved Rimi. Lykke til med kampen Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Lykke til med kampen Jepp, måtte dere gruse Lyn. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 VG Nedre støttes. Har stått her på Ullevål med KFL og vi står alltid på VG Nedre. Inngang 13/16 hvis jeg husker leder deg inn på VG Nedre. Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 etter å overkjørt Lyn i 90 minutter er jeg skuffet over 1-2 tap ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå