sirhenning Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Aimee Anne Duffy leverer soul med sjel med albumet "Rockferry". Det er alt annet enn dårlig for en debutant. Les mer Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Aimee Anne Duffy leverer soul med sjel med albumet "Rockferry". Det er alt annet enn dårlig for en debutant. Les mer For å være litt usaklig en tidlig onsdag, om musikken er like bra som hun er pen, kan dette jo bli gode saker. Skal i alle fall sjekke det ut, det er jo så sjeldent du rykker ut gode karakterer. Lenke til kommentar
sirhenning Skrevet 13. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Jasså, Deres Høyvelbårenhet. De kommenterer mine anmeldelser, og således insinueres det fritt om at undertegnede ikke er videre raus med de høythengende karakterer. Meget uhørt! Så vidt jeg kan memorere har karakteren 8 og 9 forekommet hele to ganger hver i løpet av min anmelderkarrière hos Kulturo. Håper Duffy behager Dem. Og jeg skal fullstendig overse den mannssjåvinistiske kommentaren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg