Hestvik Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Lurer bare på om dere vet hvem den mest brukte skuespilleren i verden er? Altså den som har blitt brukt i flest filmer? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 google "most movies actor" http://ask.yahoo.com/20030905.html Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 google "most movies actor" http://ask.yahoo.com/20030905.html Takk takk! Tråden kan stenges! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Tråden kan stenges! Not so fast! John Wayne har kanskje spilt hovedrolle i 142 filmer, men Christopher Lee er å se i hele 261 (!) ifølge IMDB. Endret 7. april 2008 av Speik Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Skulle nesten tro det var Morgan Freeman. Gud, jeg er lei av han! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 For meg har det en periode virket som at Samuel Jackson var nesten i hver jævla film. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 For meg har det en periode virket som at Samuel Jackson var nesten i hver jævla film. Har det samme inntrykket. Han er overalt. selv om det kanskje bare er en ørliten cameo, ta for eksempel Coming to America, hvor han bare er med i noen få sekunder. Han blir ikke kalt 'Hollywood hardest working actor' for ingenting. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Skulle nesten tro det var Morgan Freeman. Gud, jeg er lei av han! Sier det motsatte her. Enten er jeg film-noob, eller så er han i alt for få filmer. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sier det motsatte her. Enten er jeg film-noob, eller så er han i alt for få filmer. Støttes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå