DraZeN Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Dere som har det "Dragon Slayer" kabinettet fra compucase! Går det ann å fjerne de stygge lyd tilkoblingene og det som er i front der? syns sånt er irriterende jeg . Og en ting til , går d ann å feste vifter som er 120*120*38mm på de vifteplassene? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Øhh.... Hvis du har kikka litt så er det faktisk ett deksel foran lydutgangen, mik inngangen og de 2 usb portene.... men hvis du vil fjerne de helt er det bare to skruer så fjerner du hele delen der foran.... Det følger oxo med to blindplugger som du kan stikke inn i de utgangene foran hvis de ikke skal brukes.... Ang 120mm vifter er 25mm dybde det største de er tilpasset til... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Bryr meg ikke lenger , faen for et drittkabinett! Du kan ikke ta av det andre side dekslet , det er sugent da! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Det at du ikke kan ta av andre sidedekslet er jo for å stive opp kabinettet.... Det er ikke verdens beste kabinett når det gjelder løsninger sånn sett... men jeg synes det fungerer veldig godt... Kan ikke si meg annet en fornøtd jeg etter at jeg fikk inn vannkjøling... se bare her... : forumsiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå