Maranello Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Enda et eksperiment.. en dominobrikke sluppet ned i en rød matboks f/14 ISO 100 70mm Blitz Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Bildet gir meg ingenting! Dominobrikken står i alt for stor kontrast til resten av bildet. "Bølgen" som slenges ut fra bildet nede til venstre kan virke som er desaturert. Det ble ganske kjedelig, etter min mening. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg synes det ble ganske kult! Litt annerledes enn alle andre bilder av dråper og vann. Men kunne kanksje vært bedre hvis bildet ble tatt litt mer på skrå slik at man så bølgen litt bedre.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Syns det der ble kult jeg, alternativ crop: Slik? Endret 7. april 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
emero Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 likte crop'en til mr olsen. alt i alt et fint bilde, synes jeg. må alt ha en mening for å være pent da? Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Synes bilde var nokså stilig jeg også. Enig i at du burde fått med hele bølgen. Flott med svart utjevning i kantene for å "ramme" inn bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå