Gausus Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hei Skjøpte meg et Sapphire Radeon 9500 Atlantis 128MB DDR. Fra før var jeg velding fornøyd med mitt ganle Radeon 7200 64MB kort når det hjelder bildekvalitet ( Men for treg i 3d i dag ). Skuffelsen ble derfor stor når jeg oppdaget at min LG Triniton 915FT skjerm på oppløsninger over 1280 * 768 lager små skyggeefekter på teksten . Har testet kortet på en vanlig CRT skjerm her er ikke effekten . Skriver dette slik at folk med Flat CRT skjerm ikke gjør den samme feilen som meg . Kan bytte kortet , men da mister jeg 1/3 av prisen jeg kjøpte det for . Er det noen som har en løsning . Har prøvd shimering fix , begge utgangende på skjermkortet og de sistedriverne . Rart at dette bare oppstår i høyeoppløsninger . Lenke til kommentar
Danny Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 bare rette opp lit,lg skjermen kommer med flatron ikke trinitron! Flatron er nok litt dårligere. kun sony,dell,eizo skjermer kommer med trinitron rør. Sorry at jeg ikke vet hva feilen er.Kanskje på tide med lcd? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Kanskje på tide med lcd? Kanskje på tide med ny data? Med tanke på siggen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå