Gå til innhold

Hvilemodus sluttet å fungere..Vista Ultimate


Anbefalte innlegg

Har en Toshiba Satellite P100-208 med Vista Ultimate.

Har hatt pcen over ett år nå og har til nå aldri hatt problemer med hvilemodus.

 

Pcen er satt opp slik at pcen kun går i hvilemodus når jeg trykker på av/på knappen.

 

For noen uker siden sluttet pcen å gå i hvilemodus når jeg trykker på av/på knappen eller velger hvilemodus på start menyen. Det rare er at det kun gjelder når pcen er koblet til med strøm. Tar jeg ut strømledningen går den i hvilemodus når den skal.

 

Har sjekket innstillingene i kontrollpanel og alt ser riktig ut der... har i mellomtiden installert Vista SP1, men problemet ble ikke borte.

Litt kjedelig å måtte ta ut strømledningen hver gang jeg vil sette pcen i hvilemodus.

 

power1a.jpg

 

Noen som har noen tips om hva jeg burde se etter og hvordan jeg eventuelt kan få fikset dette uten å legge inn Vista på nytt??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Toshiba Satellite P100-208 med Vista Ultimate.

Har hatt pcen over ett år nå og har til nå aldri hatt problemer med hvilemodus.

 

Pcen er satt opp slik at pcen kun går i hvilemodus når jeg trykker på av/på knappen.

 

For noen uker siden sluttet pcen å gå i hvilemodus når jeg trykker på av/på knappen eller velger hvilemodus på start menyen. Det rare er at det kun gjelder når pcen er koblet til med strøm. Tar jeg ut strømledningen går den i hvilemodus når den skal.

 

Har sjekket innstillingene i kontrollpanel og alt ser riktig ut der... har i mellomtiden installert Vista SP1, men problemet ble ikke borte.

Litt kjedelig å måtte ta ut strømledningen hver gang jeg vil sette pcen i hvilemodus.

 

power1a.jpg

 

Noen som har noen tips om hva jeg burde se etter og hvordan jeg eventuelt kan få fikset dette uten å legge inn Vista på nytt??

 

 

Merkelig at det skal være sånn, men kunne hjelpt med og legge vista inn på nytt...

Ta backup og installer det på nytt, eneste eg ser som er mulig vertfall :ermm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...