Vegard_Haug Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Eidos Montreal planlegger et nytt spill. Tittelen begyner på «T». Les mer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Hihi, hoho - om Theif kommer ... ja, da blir det jul til påske Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Er fan av både Thief og Deus Ex serien (hovedsakelig Deus Ex). Konseptbildet fikk meg til å sikle litt... ligner litt på et setpiece fra Ghost in the Shell seriene. Kan bli bra dette her! Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Håper virkelig de gjenoppliver Thief spillene, eller i alle fall et nytt spill i serien, ettersom jeg synes Thief Deadly Shadows var en dårlig finale.. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Thief Deadly Shadows var meget bra i mine øyne.. Nå kan det jo hende at Thief 1 og 2 var bedre, ettersom jeg aldri har fått tak i dem... Håper virkelig at det kommer ut et nytt Thief spill! da blir det jul til påske Kunne ikke sagt det bedre selv Endret 7. april 2008 av Fluesoppen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Leste om dette før helgen. Meget trolig at det er Thief. Likte ikke nr. 3 veldig godt grunnet at ting lyste opp i en lys blåfarge. Sleng inn god bruk av lys og skygge, gjerne alt dynamisk. Da kan det bli en interessant opplevelse. Tror det er den eneste måten Thief kan virkelig bli god. Må vel ikke glemme et solid kampsystem heller. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Nei, ikke et solid kampsystem. Gjerne et kampsystem som ikke er i fokus i det hele tatt. Dersom de lager et solid kampsystem blir det som i denne artikkelen: For mye fokus på Vold? Heller et kampsystem som er helt greit, og ikke mange kamper, istedet for et kampsystem som får spillet til å føle seg god of war og slenge inn hundretalls kamper. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Det er fullt mulig å ha et godt kampsystem uten å fokusere på det. Ikke noe å drite seg ut i en oppgave, for så å måtte kjempe mot vaktene med et elendig kampsystem. Assassin's Creed har et utrolig godt et, selv om spillet fokuserer mye på å snikdrepe. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Kult! Gjerne på Wii. Tror det blir ekstra kult å snike med nunchuk, og slå, sikte og skyte med wiimote. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 JAAAAAA!!!!!! Theif, thief!!!! Herlig! Elsker alle Thief spillene, og håpene mine ble knust når Ion Storm og Looking Glass Studios ble lagt ned. Da trodde jeg virkelig Thief serien ble lagt i grus. Nå skal jeg ikke ta alt på forskudd da det kan være et annet spill, men nå er endelig håpet tilbake! Thief er noe av det beste jeg har spilt! Jeg husker spessielt godt når man skulle inn på spøkelsesskipet. Jeg tror jeg brukte flere uker på å komme med igjenom. Svaner også den råbarske stemmen til Garret. Tøffere kar finner du ikke. Lenke til kommentar
Steelrose Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ah, et gjensyn med Garrett hadde vært konge! Thief-serien har vært noen de beste spillene innenfor stemningsskaping. Jeg minnes nettene jeg så på bruttern og en venn spille Dark Project og Metal Age i et bekmørkt rom med bare pc-monitoren til å lyse opp, samt alle nettene jeg selv har brukt på å spille gjennom Deadly Shadows. Få spillserier kan dessuten matche Thief når det gjelder interessante protagonister. Et nytt Thief-spill er på min side et må-kjøp, med mindre Eidos Montreal virkelig greier å rote dette til. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Mer Thief, ja takk. Nå jeg vært gjennom alle tre ørten ganger, og lever fremdeles i håpet om et Thief-spill nummer fire - som klarer å beholde det som gjør Thief-spillene gode. Likte ikke nr. 3 veldig godt grunnet at ting lyste opp i en lys blåfarge. Hvis det så slik ut som det gjorde på det skjermbildet de viste i artikkelen så kan jeg forstå misnøyen, men slik så det aldri ut på noen av de PC-ene jeg spilte det på. : | Endret 7. april 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg