geirgp Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Vet noen hvor jeg får tak i reparasjons-/servioe manual for Hyundai Accent 2000-mod ? Accent'en min har en sprekk i spylervæsketanken som jeg vil fikse selv da jeg etter å ha fått tilbud fra et verksted ser at her kan jeg spare en rimelig grei sum ved å la hendene mine bli litt skitne. Jeg har ikke skrudd noe særlig på bil før, men jeg er rimelig nevenyttig og mener at dette bør være en forholdsvis enkel sak. Etter å ha tatt en lett inspeksjon har jeg likevel vondt for å se hvordan jeg tar av skjermen (foran, nede på bilen) som sperrer for tanken. Jeg har prøvd å finne reparasjonsmanual på nettet for denne bilen, men uten hell. Har noen et par tips (om det så være om hvordan skjermen tas av, hvor jeg får tak i en manual for bilen eller begge deler)? Takk Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har aldri skrudd på Accident, men vil tro at det hjelper å demontere innerskjermen (som regel svart plast på innsiden av hjulbuen. Disse sitter gjerne festet med en kombinasjon av skruer og klips, og er bare å plukke løs uten å ta av andre ting først. Når dette er av vil du lettere kunne komme til for eventuelt å fjerne støtfangeren, som helt sikkert sitter skrudd fra undersiden/innsiden med skruer og støttestag. Noe særlig mer burde det ikke være nødvendig å fjerne for å kunne demontere tanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå