Mafo Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ecom Ex-Handy 05 er telefonen du har lov å bruke der det er eksplosjonsfare. Les mer Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) 0 Endret 22. november 2017 av Jim Rager Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ecom Ex-Handy 05 er telefonen du har lov å bruke der det er eksplosjonsfare. Les mer Jeg mistenker vel at dette med godkjenning for bruk i områder med lettere eksplosjonsfare har mer å gjøre med at telefonen selv ikke skal utløse en eksplosjon. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Spørs om så mange vil kjøpe denne mobilen, selv om de kobber innefor et yrke som kunne trenger en slik. Grunnen: Den er nok litt for dyr. (Tror jeg i alle fall) Men det hadde vært gøy og teste en slik telefon. Savner litt teknlogi frå våre dager, men ellers grei nok. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Når jeg pleier å gå rundt i minefelt er det som oftest mobilen jeg er mest bekymret over. Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 jeg jobber på ett gassbehandlings-anlegg hos statoilhydro og vi bruker disse telefonene. Er vel ikke så mange privatfolk som kjøper disse telefonene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg