Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei! Skulle sjekke email og når jeg åpner opp får jeg denne meldingen: Service Unavailable - DNS failure The server is temporarily unable to service your request. Please try again later. Reference #11.4f7*****1.12*562154.6ae773 Så åpnet jeg BattleField 2 og skulle logge inn med kontoen min, og da står det "Server refused your request" Hva er galt? Har systemgjennopprettet til den 3. April, restartet maskinen, tatt av og på brannmur, sjekket at MSN og BF2 er lagt i unntaks listen men ingenting funker. Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er BF2 oppdatert til siste versjon? Er punkbuster oppdatert? Har du restartet routeren din (ved å dra ut strømkabelen og vente i minst 10 sek.)? Du kan jo prøve å slette BF2 profilene dine (Mine Dokumenter\Battlefield 2\Profiles) og se om det hjelper, men husk at du mister alle innstillingene dine.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, alt er oppdatert, og ja jeg har dratt ut strømkontakten i 10 sekunder minst. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Eg har same problem med BF2 som det du har! MSN verkar likevel fint då... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har sett på Oppgavebehandling, og der viser det 4 Svchost.exe prosessorer. Er det normalt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Svchost er normalt (også flere av de). Problemet er nok sperrede porter tipper jeg. Hos meg fungerer BF2 uten at jeg åpner portene som er anbefalt av EA. Har du Telenor så sjekk webmail på online.no og se om du har fått mail fra abuseavdeling. Det er også flere isper som sperrer porter ved misbruk (infisert maskin). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har ikke fått noen mail nei Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hjelper det å slå av softwarebrannmuren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå