griffin95 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Ser at det er mulig å få en til rundt 5200 kroner men med enkelsk meny. Så spørsmålet er hvis enn skifte eller oppdatere programvaren så får en norsk utgave ? Har N95 fra før og vil helst ha norsk nye på 8Gb også, så går den gammle til dama. Er gått fornøyd med N95, men litt treg når en har en del inne pluss at den restarter næremest når en skifter fra tilkoblet og mot frakoblet ( bruker det en del og sparer også batteri siden jeg har behov for å skrud den, men har resten av systemet oppe og går med kalender osv. ). Mvh Griffin95 Endret 7. april 2008 av griffin95 Lenke til kommentar
cnil Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Er gått fornøyd med N95, men litt treg når en har en del inne pluss at den restarter næremest når en skifter fra tilkoblet og mot frakoblet ( bruker det en del og sparer også batteri siden jeg har behov for å skrud den, men har resten av systemet oppe og går med kalender osv. ). Med nyeste software på N95 (kan oppdateres via Nokia PC Suite) blir telefonen relativt mye kjappere i menyen. Når det gjelder norsk meny på en engelsk N95 8GB, kan det fikses på verksted. Det er mulig det også kan fikses ved hjelp av Nokia PC Suite, men det garanterer jeg ikke ;-) Lykke til, mvh Pål Endret 7. april 2008 av cnil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå