-3bna Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er det noen som har erfaring med trøblete segate disker?? Jeg har en på 750 Gig som ikke vil jobbe.. er det noen som har erfaring eller forslag til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Trosterud Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Ikke vil jobbe... Hva betyr egentlig det? Er det mørkt? Er det stille? Har du hatt den lenge i bruk? Har selv en (ikke Seagate) der strømforsyningen gikk. Åpna den og byttet kondensatorer så var den oppe og jobba igjen. Endret 7. april 2008 av Trosterud Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 En jeg kjenner hadde problemer med USB disker. MP3 spiller fungerte. Tror han hadde noe virus elns.. (han er av typen som installerer alt han finner på internett!). Etter reinstall, fungerte alt knall. Han prøvde først "gjenopprett tidligere fungerede..", samt forskjellige usb porter, kabler, etc. Windowsen var også oppdatert. Just a thought.. Kan være noe grunnleggende gale med ditt OS. Du kan laste ned en livecd feks fra ubuntu, brenne denne og boote fra cdrom, se om du får opp disken der. Lenke til kommentar
-3bna Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Nei den er prøvd på flere maskiner.. OSet finner den men får ikke tilgang Lenke til kommentar
nutts Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Siden OS finner disken, men ikke gjør en tilgjengelig for deg så tror jeg disken er satt til å bruke en stasjons bokstav som allerede eksisterer på din maskin. Gå til diskbehandling i controlpanelet, andministrative verktøy og sett disken til å endre bokstaven som disken din skal bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå