Turtlis Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Du må være hyperallergisk for å reagere på en hund som sitter ti seter foran deg, inni et bur. Det er allergikere som reagerer på alt mulig: parfyme, deodorant, hårspray osv osv Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tenkte mer på å sitte ved noen som har en hund på fanget som har hodet og halve kroppen stikkende opp over handlebagkanten. Lenge siden jeg har vært på ett fly der det har vært så tomt at det hadde vært ti rader mellom hver person liksom.. hehe Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Lenge siden jeg har vært på et fly der det var tettpakket med alergikere også. Jeg må si jeg synes ordet handlebag var fantastisk morsomt. Det heter hundeveske. Eller handlepose. Eller... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hva legger du i flygodkjent da? Man får jo alt som håndbagasje, så lenge det er innenfor en viss størrelse. Eller er det transportboksen du tenker på? Flygodkjent : Riktig størrelse (skal være plass under setet) og med vanntett bunn. Hunden skal ha nok plass til å kunne snu seg , stå og sitte. Og jeg snakker om hund som skal i kabinen. En vanlig ryggsekk eller veske er ikke bra nok. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Siterte forreste SASs krav like under spørsmålet mitt.. Jeg må si jeg synes ordet handlebag var fantastisk morsomt. Det heter hundeveske. Eller handlepose. Eller... Jo, takk. Heh. Men en handlebag er ikke en pose, men en bag man feks kan bruke til å handler (mat). En sekkelignende veske. Noe slikt: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 En slik ser man gjerne gamle damer dra opp av lomma når de har handlet på rema. De er gjerne skitne og lukter fordi hun har pantet ølflasker i den tidligere på dagen :!: syntes tydelig du siterte sas sine krav for hundebur til lasterom. Mulig jeg leste innlegget ditt dårlig. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det sitatet der var hentet fra avsnittet om håndbagasje ja Hele siden jeg linket og refererte til handlet om dyr i kabinen. Det var da fælt til fordommer du har mot handlebager da. Ikke rart det blir krig i verden Dessuten får man liksom ikke plass til en handlebag i lomma, da den ikke kan klasifiseres til pose. Den er rett og slett for stor og ikke like sammenleggbar. Ref bilde Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg lover deg, når den er brukt nok så får du plass til den i lomma. Kall meg teit, men det er ingenting som er så pinlig som å ha medbragt pose til å ha matvarene i. Enten det er en "HANDLEBAG" eller en icapose som brukes på kiwi. Jeg hadde blitt flau i alle fall. Men jeg er sikkert fordomsfull.. har i min tid som kassadame sett utrolig mye fussete. folk som brukte posen de pantet ølflasker i til å bære hjem grønnsakene sine og slik . . Men det var fryktelig off topic.. Denne for eksempel er flygodkjent og uansett hvor mye jeg ser på bildet ditt har jeg aldri sett noen bære hunden sin i "handlebagen " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå