Gå til innhold

Viewsonic VX2255wmb - plagsom bråkete

WarpX

Anbefalte innlegg

VX2255wmb lager en helvetes irriterende buzze-lyd når man skrur brightness ned under 100%. At det går an. Er det mulig å produsere sånt søppel, ARGH! Og nei, det er ikke feil, for jeg har en kompis med den samme skjermen, og den lager samme jævla lyden (visste ikke det da jeg kjøpte den). Du er herved advart :(

EDIT: Topic er endret til å ikke være fullt så fordømmende.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange VX2255wmb har du opplevd med denne lyden? Har du noen referanser til andre med samme trøbbel? Har du reklamert/byttet på den/de skjermene som har problemet?

Om svarene på disse spørsmålene ikke er henholdsvis "mange", "ja", og "ja" er en tråd med tittelen "Ligg unna Viewsonic VX2255wmb" helt hinsides; og i alle tilfelle burde det vært mer utfyllende informasjon i første post. Forsøk på å gjøre en enkelt negativ erfaring (slik det nå fremstår) om til en generell advarsel er egentlig bare som forumstøy å regne.

Edit: Summing fra baklyset på LCD-skjermer er dessverre ikke helt uvanlig, og i den grad det er så ille at man blir plaget av det bør dette være en helt grei reklamasjonsgrunn.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Dette er en erfaring på lik linje med de i prisguiden. Er det mange som snakker om referanser/reklamasjoner/bytter der? Didn't think so.

Edit: Summing fra baklyset på LCD-skjermer er dessverre ikke helt uvanlig, og i den grad det er så ille at man blir plaget av det bør dette være en helt grei reklamasjonsgrunn.

På denne er det helt ekstremt. Bråker mer enn viftene fra PC-en. Er vel derfor jeg er ganske irritert nå. Og som sagt har jeg en kompis med samme skjermen der det er nesten like ille. Artig.

På 100% brightness er ikke dette noe problem. Men da blir man blind. Løsningen er å skru ned brightness i skjermkortdriveren, men det blir ikke helt det samme.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...