Joachim_F Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Snart kommer et nytt TrackMania Nations og en massiv oppdatering til TrackMania United. Les mer Lenke til kommentar
GA Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Herlig! Elsker disse spillene. De er geniale i all sin enkelthet, og Nadeo får utrolig mange trofaste kjøpere når de er så snille mot spillerene sine i etterkant med store gratis oppgraderinger osv. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Najs, Trackmania er et spill man aldri går permanent lei av Endret 7. april 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Blir det ny grafikkmotor? Blir systemkravene høyere enn de som er på vanlig Trackmania Nations? Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Er det ingen planer om å gje dette ut på konsoll ? Endret 7. april 2008 av Zepp2k7 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er det ingen planer om å gje dette ut på konsoll ? Ja mann! Det eneste som mangler! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ser fram til dette! Trackmania er ein flott spel-serie som er ganske underhaldande. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Trackmania United: Forever hadde gjort seg på PS3/360. En bane-editor kan ikke være så vanskelig få til på en konsoll, ei heller muligheten til å spille med pc-brukere. Det kunne faktisk ha blitt latterlig morsomt! Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Kjekt å få slike nyheter, spesielt med tanke på at jeg for noen dager siden begynte å spille TMU igjen. Lenke til kommentar
leffi Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det er ikke riktig at det er nye brikker til Island, Coast og Bay. Dvs det er riktig, men kun én brikke. En såkalt cyclic booster, som endrer boost-styrke hele tiden. For Stadium, Desert, Snow og Rally er det endel nye brikker. Ifm at enkelte etterspør TM for konsoll, så er TM under utviktlig for Nintendo DS, dog ikke av Nadeo. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Håper ikke dette kommer med StarForce. Edit: Leste nå at det ikke kommer med StarForce. Leste litt for fort. Endret 7. april 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
leffi Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Håper ikke dette kommer med StarForce. Det er vel kun software Starforce som har vært brukt i det siste. Men fra TMUF/TMNF blir Starforce tatt bort uansett. Da skal de bruke et eget krypteringssystem. Endret 7. april 2008 av leffi Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 "Den kontroversielle StarForce-beskyttelsen fjernes også totalt." Muligens jeg går til innkjøp av det da. Tar jeg feil eller er Nations tilgjengelig på Steam? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 "Den kontroversielle StarForce-beskyttelsen fjernes også totalt."Muligens jeg går til innkjøp av det da. Tar jeg feil eller er Nations tilgjengelig på Steam? Det er United som er på Steam. Nations er gratis å laste ned fra Nadeo. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Mente United ja. Er ikke greit å holde styr på Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 nå er det kommet, jeg laster ned fra steam nå , går rimelig fort unna, sånn sett spill på steam genialt, har som regel god fart her Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Det er ute ja, for de som ikke har Steam-versjonen av United, last ned oppdatering her http://www.focus-files.com/tmuf/ (Nations-versjonen lastes ned her http://www.tm-united.com/eng/index.php?lan...amp;rub=nations Endret 16. april 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg