Gå til innhold

Bilde-post - Her kan du poste fine jenter/gutter fra NETTBY

Haglo

Anbefalte innlegg

Hola :)

Jeg fant ut at den forrige "nettbytråden" ble stengt, så jeg lager en ny en, men med begrensninger.

Regel 1; Ikke annet enn bilder skal postes i tråden, da trenger ingen ha nettby for å se bildet/personen.

Regel 2; Ikke lov til og skrive i tråden. Ingen kommentarer til bilder, eller diskusjoner om jentene/guttene. Det er heller ikke lov å skrive nicket til personen, altså hva han/hun kaller seg på nettby. KUN BILDER.

@dmin sa; "De har ikke bedt om og bli lagt ut på et forum"

Men siden de allerede har lagt et bilde av seg selv ut på nett, spiller det ingen rolle hvor bilde ligger. Det er allerede stygge kommentarer i gjestebøker, og i PM's på nettby, det skjer altså ikke her.

Bare og begynne folkens.

Æ glær mæ :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nye regler hjelper lite når grunnlaget for at den forrige vart stengt framleis er gjeldande. Eg siterer KVTL og stenger tråden.

Etter en samlet vurdering internt har vi kommet til at tråden holdes stengt av flere grunner.

Personvernet og privatlivets fred står høyt på forumet. Selv om andre har lagt ut bilder av seg selv på andre steder, så betyr ikke det at de ønsker at de skal bli publisert her.

Håper på forståelse for dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...