held hofftage Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei! Er i forsvaret nå og bestilte en bærbar PC på milrab.no. Der står det at man kan betale PCen med dimmepengene du får når du har fullført førstegangstjenesten. Jeg har tenkt å verve meg et år til som grenader. Vil man få dimmepengene etter fullført førstegangstjeneste da? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, dimme pengene går på endt førstegangstjeneste. Grenader er jobb, ikke tvang. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Husk at du må betale renter i tillegg hvis du betaler med dimmepengene, i mitt tilfelle hadde det blitt ca 800 kr ekstra. Så iom at jeg hadde nok penger der og da, så brukte jeg heller det jeg allerede hadde. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Du får det da du dimmiterer fra 1.gtj. ja Få PC nå, betal med dimisjonsgodtgjørelsen Betalingsutsettelse der du betaler hele beløpet når du mottar dimisjonsgodtgjørelsen. Du betaler da kun et gebyr som er fra kr 99 – 425, avhengig av hvor lenge det er til du dimitterer. Det er ingen rentet utover dette engangsgebyret. Tilbudet kan benyttes hvis det er 9 måneder eller kortere til du dimitterer. Glimrende tilbud til de som trenger pc i løpet av førstegangstjenesten også, billig er det også. Finner du den billigere et annet sted kan du kontakte de så justerer de prisen deretter Vurderer å bestille meg ny pc og der selv, enten med dimmepengene eller kjøpe kontant. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hmm maks 425 i ekstragebyr ja. Tviler på at jeg hadde tjent det inn igjen som innskuddsrenter uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå