Kfinn Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Heisann Har Sapphire Radeon HD 2900 PRO 512MB i en stue-PC. Har ikke fått lagt inn drivere fra CD-en jeg fikk med kortet. Merker at kortet går på full gass hele tiden og bråker en god del. Ser for meg at det er en eller annen form for viftestyring, enten automagisk eller manuell. Noen som kan peke meg i riktig retning? På forhånd, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Heisann Har Sapphire Radeon HD 2900 PRO 512MB i en stue-PC. Har ikke fått lagt inn drivere fra CD-en jeg fikk med kortet. Merker at kortet går på full gass hele tiden og bråker en god del. Ser for meg at det er en eller annen form for viftestyring, enten automagisk eller manuell. Noen som kan peke meg i riktig retning? På forhånd, takk for hjelpen Kortet kommer til å bråke helt til du legger inn driveren Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Har lastet ned standarddriveren fra ATI, men denne regulerer kanskje ikke hastighetene? Er driver på http://www.sapphiretech.com/ annerledes? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har lastet ned standarddriveren fra ATI, men denne regulerer kanskje ikke hastighetene? Er driver på http://www.sapphiretech.com/ annerledes? Tror ikke det skal være noe særlig forskjell på driverne... driversiden hos ATI er vel mest oppdatert vil jeg tro hastigheten på vifta skal regulere seg selv etter behov Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Denne PC-en står i et relativt kaldt rom og laster vel strengt tatt bare ned torrents. Kan ikke se for meg at det er noen vifteregulering som fungerer nå. Andre erfaringer? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Denne PC-en står i et relativt kaldt rom og laster vel strengt tatt bare ned torrents. Kan ikke se for meg at det er noen vifteregulering som fungerer nå. Andre erfaringer? Er du sikker på at du har innstallert driveren?? Jeg bare lurer siden min erfaring med HD2900pro/xt er at det er ganske stille kort Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Så sikker som jeg kan være for selve kortet fungerer prikkfritt, men den går på full guffe uansett om jeg ikek bruker systemet eller stresser det. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Så sikker som jeg kan være for selve kortet fungerer prikkfritt, men den går på full guffe uansett om jeg ikek bruker systemet eller stresser det. Hmmmm... pussige greier har du prøvd og avinnstallert driveren og lagt inne en annen?? Hva er resten av systemet ditt?? Prøvd å kjørt 3dmark06? Hadde vært kjekt å sett scoren din, for å sammenligne edit: skriveleif Endret 7. april 2008 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Noen som vet om hvor jeg kan lese av turtallet på vifta på dette kortet, og sånn cirka hva det skal ligge på idle? Finner ingen viftestyrings greier på softwaren som følger med :/ Endret 26. april 2008 av vannslangen Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 *Bump* Ingen som vet? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Prøv med Rivatuner. Kan manuelt stille inn viftehastighet med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå