Madeo Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei Sitter på skolen og skal skrive om følgene av Aung San Suu Kyi's død. Da slår det meg : Hverken TV2, NRK, Wikipedia eller VG har noe som helst om hennes død! Det ble så sterkt omtalt i media, men nå vikrer det som om noen har klart og sensurere bort allt :S har noen svar eller informasjon? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg tror 'sensuren' rundt hennes død kan ha noe å gjøre med at hun lever, men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Skulle til å seie det, er du heilt sikker på at ho ER død? I såfall når skulle det skjedd? Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Lever i beste velgående ifølge wikipedia. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Lever i beste velgående ifølge wikipedia. men var det ikke masse saker på nettet/TV om at hun var død da? :S Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Lever i beste velgående ifølge wikipedia. men var det ikke masse saker på nettet/TV om at hun var død da? :S Alt var en drøm. Uansett, om hun lever vil jeg tro det er en god grunn til at du ikke finner stoffet om hennes død. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Nå ser ikke jeg regelmessig på TV, men har ikke sett noen innslag rundt hennes påståtte død på nett, heller. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Lever i beste velgående ifølge wikipedia. men var det ikke masse saker på nettet/TV om at hun var død da? :S Alt var en drøm. Uansett, om hun lever vil jeg tro det er en god grunn til at du ikke finner stoffet om hennes død. sitter her med min lærer i samfunnsfag, hun er HELT sikker sier hun, på at Aung San Suu Kyi er død :S var ganske sikker selv, og finner ikke noen nyere informasjon om henne (etter slutten av 07) Lever i beste velgående ifølge wikipedia. men var det ikke masse saker på nettet/TV om at hun var død da? :S Alt var en drøm. Uansett, om hun lever vil jeg tro det er en god grunn til at du ikke finner stoffet om hennes død. sitter her med min lærer i samfunnsfag, hun er HELT sikker sier hun, på at Aung San Suu Kyi er død :S var ganske sikker selv, og finner ikke noen nyere informasjon om henne (etter slutten av 07) WEEEEE hun hadde feil, hun blandet med Buttho hahhahahaahhaahhahaahha Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Nettsida hennar har hatt saker fram til mars 08 i det minste, så det må i såfall ha skjedd etter det. Og eg er nok ganske sikker på at ein ville hørt ganske mykje om det, dersom det hadde skjedd. Lenke til kommentar
operg Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Skaff dere ny samfunnsfagslærer. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Skaff dere ny samfunnsfagslærer. We'll do Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg tror 'sensuren' rundt hennes død kan ha noe å gjøre med at hun lever, men jeg er ikke sikker. Haha, en av de gøyeste bumpene jeg har sett på en stund. Gullkorn fra Cybbemunn! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ok, ble litt sjokkert her. Glad denne er gammel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå