MagicCheeseball Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hmm fikk ikke noe godis i posten fra netshop jeg Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 fikk sånn sjokolade med nonstop oppi nå jeg pcen lever !!Oneone Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 fikk sånn sjokolade med nonstop oppi nå jeg pcen lever !!Oneone eg og fekk nonstop sjokolade i dag fra netshop sammen med hoved korte Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hadde min raskeste reklamasjon noen sinne hos netshop i sist uke. Sendte inn deffekt hovedkort og strømforsyning, som ble postet på tirsdagen. Torsdag morgen fikk jeg melding om at nytt hovedkort og ny strømforsyning var på vei. I dag hentet jeg pakken på postkontoret, og ikke nok med veldig rask behandling av saken, jeg fikk også netshop-sjokolade og ett datablad! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Fekk G15 v2 + litt anna utstyr frå Netshop i dag. Men fekk ikkje noko sjokolade eller anna snop Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Fekk G15 v2 + litt anna utstyr frå Netshop i dag. Men fekk ikkje noko sjokolade eller anna snop . Endret 18. april 2008 av KONGEN17 Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fikk en sjokolade og et blad fra Netshop i dag. Stas. Lenke til kommentar
KONGEN17 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Fikk en sjokolade og et blad fra Netshop i dag. Stas. fikk i dag og eg og et teknofil blad Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tror det var MPX.no jeg bestilte pc deler fra for noen år siden, da fikk jeg med en king-size Lion sjokolade. Jeg så sikkert ikke klok ut der jeg mekka pc full i sjokolade rundt munnen og på alt jeg hadde tatt i Lenke til kommentar
roesen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ble ganske skuffet når jeg ikke fikk sjokolade da jeg bestilte ny 22"-skjerm fra netshop for ikke så alt for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå