Gå til innhold

Netshop - artig liten twist

Anbefalte innlegg

Etter mye informasjon om kor billig minne nå er var det på tide å utvide.

1Gb holder ikkje lengre.

Så 2Gb dual channel blei behørig bestillt via Netshop (som var billigst).

Stor var gleden når pakken blei hentet, noe som strengt tatt tok liten tid. (å få pakken til post-butikken min altså)

Større var gleden når det viste seg å følge med ein "Netshop"sjokolade. :dribble:

Så men PC-en koste seg med 3Gb minne, koste madammen seg med min sjokolade...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er noe Netshop har praktisert i flere år. (Microplex sendte også med godteri før) Fikk to Lion-sjokolader for en tid tilbake. Ingenting er som å spise godteri, samtidig som man plukker på nye dupeditter :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

normal praksis i usa og det her. komplett burde følge eksempelet, må da være utrolig billig måte å få mer fornøyde kunder

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Eg blir alltid lurt av sjokoladen. Eg trur det er ein av grunnane til at eg likar netshop så godt. Fantastisk med sjokolade som ein kan nyte mens ein ser det ein har kjøpt.

Lenke til kommentar

Bare legger til en hyggelig opplevelse med netshop :)

Nå i helga så sa strømforsyninga mi takk for seg så da inngikk jeg en avtale med netshop om at jeg kjøpte en ny med en gang og får tilbake pengene for den ødelagte når den er testet defekt hos dem. Bestilte mandag en mist 500w som var på fjernlager og ventet inn på onsdag. Ringte i dag og purret litt på dem og det viste seg at det var litt ventetid på dem (3 på vei inn, jeg var nr4 i køen :ermm: ), så får en mist 600w istedet uten noe mellomlegg :dribble:

Endret av Xmir
Lenke til kommentar

hehe ja det ville jo ha vært surt. pcen har stått i ro de siste 2 åra så at den plutselig nå skulle si pang, burde i teorien ikke være min feil :p

Det var en OCZ modstream 450w som fremdeles er under 3 års garantien (powerswap), så skulle ikke være noe problem. Så da får man bare vente på at pakka med sjokol...erm... strømforsyninga kommer :)

Endret av Xmir
Lenke til kommentar

Stått i ro i den forstand at jeg har flytta lite på den, men ja. Har jo passa på støv og varme da, men ting i dag er jo ikke ment for å vare evig heller. Savner de gode gamle maskinene jeg.

En ting har jeg i alle fall lært. Skal huske å ha på kabinettdøra og ikke ha pcen så nært. Smell + blå flammer som skytes ut blir man rimelig skremt av :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...