Tomzern Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hjelp! 486'n vil ikke boote....Harddisken har jeg nettopp formatert ved å sette den inn i min egen PC..Når jeg satt tilbake harddisken og skulle starte opp med win98 oppstartsdiskett, så ville den ikke lese fra disketten..Den ga bare beskjed om at harddisken mangla operativsystem Boot sequence'n står riktig i BIOS så den skal lese fra disketten før den går til harddisken..Har prøvd med forskjellige oppstartsdisketter, men det funker ikke... Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Er floppykabelen koplet riktig? Løsnet? Strømkabel løsnet? Er floppy enablet i BIOS? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 fin topic du... nydelig.... alle liker slike topics, spessielt moderatore. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 fin topic du... nydelig.... alle liker slike topics, spessielt moderatore. jepp, og modene ville nok likt denne enda bedre om Tomzern hadde capset litt også Ontopic: sikker på at den FDen funker da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå