SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg trenger et pent sted vi kan stoppe på mellom Washington of Florida, tenker på å ha 2-3 dagers pause mellom kjøringen. Noen tips? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Ingen forslag? Må bestille snart. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Ingen forslag? Må bestille snart. BUMP :/ Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er det snakk om staten Washington eller D.C? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Er det snakk om staten Washington eller D.C? Vel, når jeg sier jeg skal kjøre fra Washington til Florida så må jo det være D.C. Er ganske så heftig med Staten Washington - Florida, spessielt når jeg kun snakket om 2 dagers stopp mellom dem. Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei, Nå vet jeg ikke helt hva du liker osv, men hadde det vært meg ville jeg vurdert Charleston, South Carolina. Har aldri fått muligheten til å dra dit selv enda men det virker som et fint sted å stoppe på. Så er det jo sånn ca halvveis mellom DC og Florida... Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er det snakk om staten Washington eller D.C? Vel, når jeg sier jeg skal kjøre fra Washington til Florida så må jo det være D.C. Er ganske så heftig med Staten Washington - Florida, spessielt når jeg kun snakket om 2 dagers stopp mellom dem. Tja. I følge Google Maps, så er det 1 dag og 20 timer fra Seattle til Orlando. Kunne jo også være at planen var å kjøre med kun sovestopp, men at du ville bli på ett sted i et par dager. Men uansett. Hva med Atlanta? Ca. 10 timers kjøring fra DC, og det er hvertfall en by jeg har lyst til å se. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Tro meg, å kjøre i 44 timer vil aldri bli aktuelt for meg:) Atlanta er fint, men vi vil ikke inn til en storby. Skal til New York og Philadelphia uansett så et fint sted på kysten ville vært bedre. Flere forslag? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Pingle. ;P Hva med Virginia Beach? Aldri vært der, men det skal visst være bra strand og muligheter for surfing. http://wikitravel.org/en/Virginia_Beach Du sier ikke noe om hvor på reisen du er villig til å stoppe. Virginia Beach er jo ganske langt nord, så det blir jo et stykke ned til Florida. Av ren nysgjerrighet: Hvor i FL skal du? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Virginia beach er absolutt aktuellt ja. Skal en tur til Fort Lauderdale som ligger utenfor Miami. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Aha. Da blir det en laaang tur derfra og ned. Håper dere er et par-tre stykker som kan dele på å kjøre. Ft. Lauderdale, ja. Reiser til Orlando/Kissimee snart selv, da folkene driver og skal kjøpe hus der nede. Blir kos. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Lang tur er det, men skal stoppe i Washington, Virginia, North/South Carolina, så det blir mer som en tur. Så skal vi ta fly oppigjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå