Gå til innhold

Asus EEE. Installere Backtrack b3 til SDHC

Anbefalte innlegg

Da sitter jeg her og sliter med å installere backtrack B3 på et transcend 4g sdhc minnekort.

har prøvd å følge oppskriften det er linket til fra eeeuser.com (http://www.i-hacked.com/content/view/260/1/)(gjort alt fra linuxmaskin), og også prøvd å lage en BT3 live iso - brenne ut - installere til sdhc m. medfølgende programm.

begge metodene ser ut til å installere bra, men enden på visa blir i begge tilfeller at når jeg velger å boote fra kortleseren så blir skjermen sort bortsett fra en velkjent "_" oppe i hjørnet.

veldig irriterende siden jeg fint greier å boote eeexubuntu fra et tilsvarende 8g kort.

noen som har erfaring/ideer, evt vet om måter jeg kan snevre meg fram til feilen på?

har forresten sjekket at kortet er flagget med boot.

Endret av Hugbees
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først av alt, bt3b er altså da beta. Så ustabilitet er et faktum. Men jeg kan fryde deg med at om du leser backtrack sitt forum (du finner det med et kjapt google søk) så finner du opptil flere guider og erfaringer med asus eee og bt3.

Lenke til kommentar

Vet det er beta, derfor "b" i b3, men likevel ser det ut til at *alle* får gjort akkurat det jeg sliter med.

De erfaringene/problemene jeg finner på remote-exploit sitt forum hjelper meg ikke, finner ingen med akkurat samme problemet. Dessuten har jeg ikke til vane å lage tråder før jeg har googla grundig.

finner du en noe som kan hjelpe meg så plz link.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...