ugotabanana Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 De klinte, i min bok er det ikke så mye analysere akuratt. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Tror nok det er mange / endel svar her som ikke er helt ærlig med seg selv om hva DE ville gjort om det skjedde med en jente DE selv var sammen med. Så ta "dumpemeldingene" med en smule salt. Jeg vil si at selv om jenta kyssa en gutt, så er ikke det grunn nok i seg selv til å slå opp. Ikke uten at det kommer mer til i tillegg. Min teori er at jenta hadde kysset gutten før hun var sinna på deg. Men ble velsignet med en mulighet til å rettferdiggjøre det hun gjorde før du fikk høre det fra andre hold. Med andre ord, jeg tror hun kamuflerte seg godt der med det som tilfeldigvis skjedde mellom dere. Bruker det som en mulighet til å dekke over seg selv. Endret 24. januar 2009 av Patience Leif Lenke til kommentar
Gjest øddelagt Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er helt naturlig å ønske nærhet. Det er faktisk bra Så kommer spørsmålet, hva lærte du av dette? Du har et behov for nærhet. Når han ikke er der kan han ikke fylle dette behovet for deg. Hvis man har forpliktet seg til å være eksklusiv, bør man også være det. Det gjelder for begge parter. Er han verdt det? Gir han deg nok glede til at du kan holde ut at han ikke alltid er der for deg? Eller blir behovet for nærhet for stort? Jeg syns ikke det du gjorde var galt. Jeg ser på det som naturlig. Men selvsagt, du må ta konsekvensene av det, og så lærte du kanskje noe om deg selv og hva det er du vil ha Hva syns du om deg selv? Jeg syns han er verdt det. Han gjør meg så glad, selv om han ikke er her. Men eg vil jo selfølgelig ha han her, og noen ganger er det utrolig vansklig får meg, får eg vet at han bare ikke kan komme bort til meg en tur viss jeg vil snakke eller noe. Jeg er ensom, men eg er ikke ensom alikevell. Hva eg syns som meg selv akkurat nå? Jeg kan legge meg ned å dø. får nå har eg ingenting lengre. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er ikke alltid man kan få alt man vil ha. Da inngår man kompromisser Selv om du har det forferdelig nå, så vet du at det vil gå over. Når du har ingenting kan det bare gå oppover. Hva lærte du av dette? Jeg vil ikke at du skal trekke feile konklusjoner, og bli brent av dette. Men, du må gjøre deg opp dine egne tanker. Det er noe positivt i alt. Se det positive i dette, finn deg en du kan kose med, eller vær for deg selv og gråt det ut. Jeg ønsker deg lykke til videre og håper du blir lykkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå