marlboro! Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ja, akkurat, du er 14 år. Og vi, som er gamle og erfarne (17 år :!, vet at man får bekreftelse på at man faktisk fortsatt er sammen på andre måter enn gjennom nicket på MSN. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 En 17 åring trenger vell ikke å være mer erfaren enn en 14 åring? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er ikke snakk om erfarenhet men modenhet, hadde dama mi hatt noe lignende hadde jeg blitt flau og bedt henne fjerne det med engang. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Umoden fordi man har et hjerte i nicket? Hahahaha!! Når det gjelder problemet til trådstarter er det bare å akseptere det, så lenge dere to har det bra og hun tydelig viser at det ikke er noen andre. Selv er jeg utrolig sjenert når det gjelder å vise følelser offentlig, og det betyr ikke at jeg er flau eller usikker. Vi er forskjellige - deal with it Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Neida, men uansett hvem det er, en som har erfart/skjønt/whatever at det ikke er krise at den man er sammen med ikke har navnet ens i nicket sitt Lenke til kommentar
MTJ Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Når vi snakker om det med navn i nicket på msn så spiller jo ikke det noen stor rolle, og hvis vennene deres vet at dere er sammen så er jo det bra, hadde hun vært drit flau over deg hadde hun sikkert holdt det hemmelig. Dette med at hun svarer deg på inboksen på facebook, er det veldig privat så er jo det forstålig... Har dere status in a relationship på facebook da? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Neida, men uansett hvem det er, en som har erfart/skjønt/whatever at det ikke er krise at den man er sammen med ikke har navnet ens i nicket sitt Du har vel rett.. Har begynt å skjønne det nå.. Ekke så stort egentlig.. ;P Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg og min nåværende kjæreste har vært sammen i et år nå, ca. I de første par månedene var vi ikke veldig frampå med å "vise" det for folk. Det var ikke noe hemmelighet akkurat, men ingen navn i hjerter i øst og vest på MSN, og tja, jeg vet ikke, var ikke så veldig keen på å vise det for mye i offentligheten. Det var da sånn det var.. Kunne ikke helt forklare det. Men det hadde ikke så mye med forholdet ellers å gjøre. Men du bør ta en prat med henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå