Gå til innhold

Ny sci-fi miniserie signert Ridley Scott: The Andromeda Strain

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte boka. Jeg likte originalfilmen. Denne skal sees.

Ridley Scott er jo ikke akkurat det dårligste valget til denne miniserien heller.

Kunne ikke sett for meg det samme signert Bay eller Tarantino for å si det sånn. ;)

Lenke til kommentar

Husker jeg så originalen på begynnelsen av 80-tallet. Var ikke store karen, men det var en film som gjorde stort inntrykk. Gleder meg.

En av de få andre filmene som gav meg samme inntrykk, var "The day the earth stood still", og tror dere f.... meg ikke at den skal spilles inn på nytt også. Er egentlig mye mere skeptisk til dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ser man det ja, var en tråd for denne mini serien. Trudde den hadde gått unotifisert henn hos sci-fi fansa fra diskusjon ;P Så serien når den kom for et par dager siden, syntes del 1 var utrolig bra. Så daffet det litt av i del 2, men den holdt et høyt spennings nivå gjennom hele. Har ikke sett den gammle filmen fra 70 tallet, så kan ikke utale meg om hvem som var best. Men verdt de 3 timene det tar og se del 1 og del 2 er det i allefall verdt.

Lenke til kommentar

Var nok bare en 2-parter. Om du har lest boka eller sett originalen så ville du sett at de har forandret en del. Modernierst og aktualisert det litt. Pluss lagt til litt ekstra. Det er nok ikke meningen at vi skal få alle svarene. Selv så synes jeg de fleste trådene ble nøstet bra opp

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
selv om vi aldri får vite hvor viruset egentlig stammer fra og hvem som har sendt det. Det er jo ikke relevant for selve handlingen heller imho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...