anette875 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har nettopp kjøpt et Pentax k100d super kamera, og trenger noe og oppbevare den i når jeg tar kameraet med ut osv. Eneste krav jeg stiller er at det må ha plass til kameraet med objektivet på, og være billig. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noen ekstra objektiver sånn i nærmeste fremtid, så det trenger ikke være plass til annet enn kamera + objektiv og kanskje ekstra batteri. Noen som har tips til hva jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Hva med denne, eller denne? Sistnevnte har litt bedre plass viss du kommer til å skaffe deg litt mer utstyr. Er jo også plass til blitz, lader osv.. Endret 7. april 2008 av andefaen Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Takk for tips fant en på clas ohlson sine sider til 300,-. Den kan bæres som en sekk og har grei plass. Tenkte jeg skulle ta meg en tur dit i morgen. De har også en mindre en som er 50,- billigere, men er usikker på om den blir litt trang, så tror jeg går for den første. Hvis ingen andre har noen rimeligere alternativ? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 denne har viseligen god plass til en rimelig penge samtidig fuksjonel https://prisguiden.no/product.php?productId=61158 SlingShot 100 AW 599,- er veldig bra vis du skal gå et stykke Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Takk for tips. Syns den siste der hørtes litt dyr ut Kommer neppe til å gå langt med kameraet og er vanligvis ikke ute lenge av gangen. Men hvis jeg skal på litt lengre tur en gang så går det vel an og putte veska med kameraet i en annen sekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå