Gå til innhold

Dekkonline, nettbutikken som ikke lar deg registrere deg som kunde?

Anbefalte innlegg

Makter ikke å finne noen måte å registrere meg på www.dekkonline.com! Syns jeg har bladd meg att og fram på sidene deres flere ganger nå, men finner ingen måte å registrere meg som kunde. Skulle gjerne bestilt noen dekk derifra, men det var lettere tenkt enn gjort...

Noen som vet hva jeg må gjøre?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må først finne dekka du vil kjøpe så velge handlekurv eller bestilling som ligger i feltet som infoen om dekket står,

derifrå får du då muligheiten til å gå til "trinn 1" som er ssl-kryptert.

Då først på trinn to kan du registere deg. Logisk, NEI!

Makan til tungvint løysning skal ein leite lenge etter.

Lenke til kommentar

Ah, man kan trykke på "Trinn 2" UTEN å fylle inn innloggingsinformasjon ja. Det hjelper. :wee:

Takk for hjelpen! :)

"Dekkene leveres direkte til ditt nærmeste postkontor eller utleveringssted: Du får en postmelding og du henter dekkene på ditt nærmeste postkontor eller utleveringssted. Deretter kan du la monteringsstasjonen, som du selv har valgt, montere dekkene på din bil."

Regner dermed at de bruker vanlig postvesen når de sender ut pakkene. De går altså ut fra at den lokale mix-sjappa på hjørnet med knøttlite lager/bakrom har plass til fire dekk. Har tittet på plassen der de oppbevarer pakker på "postkontoret" mitt, og det blir fantastisk trangt for dem å komme fram. Kan ikke tenke meg at jeg blir populær hos dem om jeg handler dekk på nett og bestiller dem hjem, noe jeg kommer til å gjøre. :p

Lenke til kommentar

Daså, da er det jo mulig å få dem på døra da. :)

Har bestilt. Kostet 2700kr for fire Nokian Hakka H 195/65R15. I dinsides pristest var billigste Hakka 205/55R16, 3400kr, de fleste lå rundt 4500, også mange rundt 5500. Den dimmen koster 3300 eller noe deromkring på dekkonline.

Dekkonline virker svært rimelige, eller er det noe jeg ikke har fått med meg!? Har googlet endel på erfaringer, og jeg har utelukkende lest positive ting om dem. Eneste var en feilplukk, men den ble rettet samme dag den ble oppdaget. De kan vel ikke ha hyrt inn hundrevis av norske folk til å poste gode kommentarer på norske forum? :p

Lenke til kommentar
Daså, da er det jo mulig å få dem på døra da. :)

Har bestilt. Kostet 2700kr for fire Nokian Hakka H 195/65R15. I dinsides pristest var billigste Hakka 205/55R16, 3400kr, de fleste lå rundt 4500, også mange rundt 5500. Den dimmen koster 3300 eller noe deromkring på dekkonline.

Dekkonline virker svært rimelige, eller er det noe jeg ikke har fått med meg!? Har googlet endel på erfaringer, og jeg har utelukkende lest positive ting om dem. Eneste var en feilplukk, men den ble rettet samme dag den ble oppdaget. De kan vel ikke ha hyrt inn hundrevis av norske folk til å poste gode kommentarer på norske forum? :p

Det er veldig mange som er fornøyde med dem, jeg har kjøpt hos dem noen ganger, men i år så fikk jeg problemer, da dem ikke kunne levere dekket i min dimensjon likevell. Og dem tilbøy ikke nytt dekk. så jeg tørte ikke annet en å klage til banken slik att dem stopper reservasjon av betalingen.

3 uker etter dette igjen fikk jeg mail og beklagelse, og bekreftelse på att reservasjon skulle retuneres.

Så jeg hadde ikke behøvd paniken å stoppe den i banken min.

Håper ikke dette skremmer noen, dette bare bekrefter att alle kan gjøre feil. dem sin feil, var tid, og att jeg ikke fikk tilbud om andre dekk. slikt skjer.

Ellers så ser jeg att trådstarter fikk svar på det han har spurt etter.

Lenke til kommentar

En annen fordel er jo at man får ferske dekk. De selger til sånn ca 20+ land, så sirkulasjonen av varer er ganske stor.

I norge kan man risikere at endel selger dekk som var produsert for både 1 og 2 år siden, og da er ikke gummien like mye å skryte av. Man vil jo ha nye dekk når man betaler i dyre dommer for de:P

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Kjøpte nye Continital vinterdekk på dekkonline.com nå. Kjempefornøyd. Dekkene var på plass 3 dager før forventet, de var produsert i uke 23 i 09. Bra ferske. Dette blir ikke min siste handel der. Har Sharif i nærområdet, men NEI TAKK.

Endret av vilmad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...