Lozjen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har nettopp reformatert(?) pcen, og derfor er selvsagt alle innstillinger osv borte vekk. Så jeg lurer på hvordan jeg kan få til scrollingpå mousepaden på laptopen min igjen? Hadde det før, men finnerdet ikke i "egenskaper for mus". Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du har truleg missta drivaren. Dersom du har Vista, går du inn i Windows Update og trykkjer "Vis tilgjengelige oppdateringer". Finn du drivaren i lista der, innstallerer du den. Dersom du har XP kan du prøve å gå til nettstaden til produsenten av maskina. Finn kva modell PCen er, og finn supportsida som høyrer til den. Her vil eg tru du skal finne alle drivarane du treng. Lenke til kommentar
Lozjen Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 buuuuuump. får det fortsatt ikke til. kan noen hjelpe meg? jeg suger med pc. har en dell inspiron 8200 og vil gjerne kunne scrolle med musepadden min slik jeg kunne før-- Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Værsågod. Bare å endre til ditt aktuelle operativsystem og evnt. driverspråk. Jeg kan forøvrig anbefale deg å skaffe de andre driverne som er tilgjengelige. Edit: Det er altså den som går under "Alps GlidePoint/StickPointer" for å kjøre teskjemodus. Endret 16. april 2008 av FilleteBill Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Lozjen Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Værsågod. Bare å endre til ditt aktuelle operativsystem og evnt. driverspråk. Jeg kan forøvrig anbefale deg å skaffe de andre driverne som er tilgjengelige. Edit: Det er altså den som går under "Alps GlidePoint/StickPointer" for å kjøre teskjemodus. takker. det var rikitg og nå kan jeg scrolle på musepadn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå