Tullballj Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvordan slår jeg av dvalemodus når jeg slår ned skjermen min? Jeg har en acer travelmate... Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det kommer vel litt an på hvilket operativsystem du kjører, men i Vista ligger det under kontrollpanel-->Strømalternativer. Det er vel noe lignende i XP også. Bare å lete litt i kontrollpanel under strøm eller batteri innstillinger Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det pleier også å være et ikon nede på høyresiden av skjermen din med bilde av et batteri. Høyreklikk på den og velg strømalternativer eller lignende. Det burde ikke være så vanskelig hvis du leter litt. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Ok, tusen takk Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Se : http://www.microsoft.com/windowsxp/using/s.../powermgmt.mspx Bruk "when i close the lid on my computer" = Do Nothing . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå