Mollenpriz Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Bruker:Mollenpriz Utfordring: - Alle bildene skal croppes til kvadratisk format - Kun svart/hvitt - Minst mulig etterarbeid - Maksimalt 2 bilder av samme art i løpet av hver uke. - Jeg må ha minst ett bilde av en fugl. Deltagernivå: Reservert Utstyr: Canon EOS 400D, Tamron 17-50mm F/2,8, Canon EF-S 10-22mm F/3,5-4,5* Mamiya M645 1000S , Mamiya Sekor 80mm F/2,8** *Lånt vekk ** Om jeg får fremkallt noe selv, eller levert inn. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) 6 April Lead The Way Mollenpriz gjør seg klar for aprilfest! En (u)heldig eksponering egentlig, kom borti utløser knappen når jeg vandret inn i skyggen. Endret 6. april 2008 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nå er jeg så klart ikke helt sikker, men er ikke kvadratisk like lang på hver side? Bortsett fra det så er det et spennende bilde. Stilig hvordan det ble til ^^ Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Nå er jeg så klart ikke helt sikker, men er ikke kvadratisk like lang på hver side? Bortsett fra det så er det et spennende bilde. Stilig hvordan det ble til ^^ Oj, jo. Du har sikkert rett. Men får vel bare være litt mer obs på det videre. Takk for kommentar:) Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jepp. Er nok bare en liten crop som skal til. Det er det jeg gjør hver dag ihvertfall. Når jeg ser igjennom kameraet så ser jeg bare for meg at cirka 1/3 er kuttet av, hjelper litt med å komponere bildene. Ellers har du spennende utfordringer. Gleder meg til å se hva du får til. (jeg så innom deviantarten din, og så at du er veldig kreativ ihvertfall) Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Wooh! Du ble med på konkurransen ja. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 7 April Min mor. Kvadratisk nok? ^^ Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Bra fanget. Liker utrykket på modellen. Men jeg tror jeg ville croppet vekk litt luft bak henne...ca der som skjøten i tapeten går. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) 8 April Center 400D@50mm F/7,1 1/320sek Det var utrolig fint vær i Bergen idag og jeg hadde litt problemer med å velge bilde. I morgen vil jeg ta ett med litt mer futt i. .Det er også en utfordring med kvadratisk crop. Det er som at jeg blir trukket til å ta bilder av vinduer hele tiden, men samtidig ikke vil ta bilde av dem likevel. EDIT: Og kanskje i morgen kommer jeg til å laste opp bilde litt tidligere. Endret 8. april 2008 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Meget god og fullført komposisjon og symmetri. Masse spennende å følge med på i det bildet. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 takk for kommentar Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Men jeg tror jeg ville croppet vekk litt luft bak henne...ca der som skjøten i tapeten går. Det er jeg helt uenig i. Bildet fungerer i mine øyne glimrende med så mye luft runt motivet. Fin serie så langt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 8 April Center Jeg likte dette bildet - bla. flott struktur på veggen. (Nok et bevis på at det ikke alltid regner i Bergen). Tom Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) 9 April The Floor needs Sunglasses Oj og OJ. Her ble det litt seint. Nok en strålende dag i Bergen, men bildet ble likevel inne. Nye solbriller fortjener en introduksjon. 400D@28mm F/2,8 , 1/15sek, ISO 1600 +EV 1/3 EDIT: 11 April ble bortevekk. Endret 11. april 2008 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 10 April Not A Chance 400D@34mm 1/200sek F/10 ISO 100 430EX -1 1/3 Vel. Det ble litt travelt idag. Min far måtte kansellere forestillingen sin (som jeg styrer lys på) og fotografering ble litt fjernt egentlig. Derfor rettet jeg kamera mot meg selv, noe som tilsier at jeg har brukt opp portrettkvoten denne uken. Det var litt vanskelig å finne noe på rappen. Ysj. Imorgen imorgen. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 12 April Three, Two, One Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 12. April. Morsomt bilde. Tittelen får meg til å tenke stein, saks, papir. Men motivet kan tolkes på mange andre måter. Det som trekker litt ned er det kvadratiske formatet - det blir mye tomrom over hendene. Men det er ikke så mye å gjøre med ettersom kvadrater er utfrdringen din ... Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå