Landkrabben Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei! Jeg har ett kamera som jeg har filmet enn del med, vil redigere disse filmene i moviemaker2 men filmfilen blir ikke akseptert.. er det noen som vet hva jeg må gjøre for og konventere disse til AVI?? Kameraet lagrer filene som Mpeg-4.. Her er link til kamera: https://prisguiden.no/product.php?product...=specifications Videofunksjon Videoopptak: Ja Oppløsning: 320x240, 640x480 (VGA) Bilder per sekund: 30 Lyd: Mono Filformat: MPEG-4 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det er AVI-filer. AVI er eit kontainerformat, det seier ingenting om korleis videoen er komprimert. Eg fann eit klipp frå L60, som eg reknar med er forgjengaren, og det var komprimert med XviD, som er ein MPEG4-variant. Denne gjekk fint an å bruke i Moviemaker utan komprimering, ettersom eg har ein dekoder installert. Med andre ord, installer ffdshow og du kan bruke filene i WMM utan å konvertere dei. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Det er AVI-filer. AVI er eit kontainerformat, det seier ingenting om korleis videoen er komprimert. Eg fann eit klipp frå L60, som eg reknar med er forgjengaren, og det var komprimert med XviD, som er ein MPEG4-variant. Denne gjekk fint an å bruke i Moviemaker utan komprimering, ettersom eg har ein dekoder installert. Med andre ord, installer ffdshow og du kan bruke filene i WMM utan å konvertere dei. Hei.. Tusen takk for hjelpa, nå fungerer det utmerket Det er bare ein liten ting som gjenstår, ikke så veldi nøye men.. Lurer litt hvordan jeg kan få filmen i 16:9 format, pga av at jeg har wide screen på pcen min (17") så når jeg spiller av filmene får jeg enn svart kant på begge sidene, men bildet fyller nede og oppe.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 So vidt eg kan sjå er det ikkje mogeleg å gjere noko slikt i Moviemaker. Ein må anten beskjære videoen oppe og nede, eller strekke videoen (ikkje anbefalt), og det ser ikkje ut som om det er noko slikt i WMM. Det er mogeleg å gjere det med andre program, men det er kanskje like greit å gjere det med avspelingsprogrammet. VLC t.d., har mogelegheit for dette: Video --> Crop --> 16:10. (Det er 16:9 der ogso, men PC-skjermar er til vanleg 16:10.) Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 So vidt eg kan sjå er det ikkje mogeleg å gjere noko slikt i Moviemaker. Ein må anten beskjære videoen oppe og nede, eller strekke videoen (ikkje anbefalt), og det ser ikkje ut som om det er noko slikt i WMM. Det er mogeleg å gjere det med andre program, men det er kanskje like greit å gjere det med avspelingsprogrammet. VLC t.d., har mogelegheit for dette: Video --> Crop --> 16:10. (Det er 16:9 der ogso, men PC-skjermar er til vanleg 16:10.) Hei igjen, fungerer veldig bra det du sa. Prøvde videon i VLC i 16:10 format, og da fylte videon heile skjermen, akuratt som ønsket.. Vet du om noen program som konventerer filmen til 16:10 format? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå