Gå til innhold

Moderatorene her kan ikke juss.

Anbefalte innlegg

I går skrev jeg et innlegg om min organisasjon som skal lanseres og ha it-teknoligier på dagsorden. Hvordan kan [email protected] ha en formening om at organisasjon er det samme som en bedrift?

Er deres retningslinjer i samråd med det norske lovverket?

Jeg ber dere om å henvise til paragrafer og kilder inhold lovdata.no/det norske lovverket heretter, slik at vi debattanter kan forholde oss til det virkelige lovverket. Det er strengt forbudt å ha egne retningslinjer, som ikke strider imot det norske lovverket. Hvis det er slik at det etter enkeltes gåsøyne er stridig, kan det være ennå mer stridig hos en annen persons øyne eller omvendt. Heretter ber jeg dere om å oppgi bedre henvisning til lovverket, hvis ikke, vil dere få mulighet til høre fra det rette hold!

m.v.h

Jonny

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I går skrev jeg et innlegg om min organisasjon som skal lanseres og ha it-teknoligier på dagsorden. Hvordan kan [email protected] ha en formening om at organisasjon er det samme som en bedrift?

Jeg ber dere om å henvise til paragrafer og kilder inhold lovdata.no/det norske lovverket heretter, slik at vi debattanter kan forholde oss til det virkelige lovverket. Det er strengt forbudt å ha egne retningslinjer, som ikke strider imot det norske lovverket. Hvis det er slik at det etter enkeltes gåsøyne er stridig, kan det være ennå mer stridig hos en annen persons øyne eller omvendt. Heretter ber jeg dere om å oppgi bedre henvisning til lovverket, hvis ikke, vil dere få mulighet til høre fra det rette hold!

m.v.h

Jonny

Forumet er ingen rettighet, det er en tjeneste. Liker du den ikke, så finnes det sikkert andre forum. Flere har sett seg lei av dine "organisasjoner".

Tråden er feilpostet, slike tråder skal være i tilbakmeldinger. Siden jeg er innhabil i denne tråden, så skal jeg flytte den på rett plass.

Lenke til kommentar

m.v.h

Jonny

Vel kjære Googlerian.. til å begynne med bruker du flere brukernavn.. Hva er grunnen til dette? Du har også en tendens til å svare på dine egne innlegg, hvorfor?? Hver uke har du alltid slike ekstremt optimistiske prosjekter som, la oss være ærlige, har lite med virkeligheten å gjøre.

Når det det kommer til juss, så har det ingenting med dette forumet å gjøre. Hw.no kan kjøre sitt eget sett med regler og det er pent lite du kan gjøre med det. Jeg foreslår at hvis du fortsatt er uklar på dette området så leser du retningslinjene..

Lenke til kommentar

m.v.h

Jonny

Nå er det vel heller slik at vi kan ha våre regler for hva vi tillater på forumet så lenge det ikke er i strid med norsk lov. Vi står helt fritt til å ha strengere regler enn lovverket. På enkelte punkter er vi også det.

Videre står det også i retningslinjene at dersom du er uenig i en moderators avgjørelse skal du ta det opp med han på e-post eller privat melding. Om du ikke kan respektere våre betingelser for å bruke forumet vil jeg anbefale deg å benytte deg av et annet.

Lenke til kommentar
ehh?

er dette en trusel?

Når noe er ditt bestemmer DU hva som skal skje, og du har lov til og ha dine egne rettighets linjer

herre gud

Vel, norsk ordbok burde definitivt ligge paa nettet.

Og, uansett om noe er ditt eller ikke, saa gjelder fortsatt norsk lov, og definisjonene satt av denne, uansett hva innehaver eller andre synsere som du maatte mene om det.

Moderatorers fremferd har blitt diskutert i flere traader, men det ser ikke ut til at de har tenkt aa forbedre seg vesentlig av den grunn.

Men, la de naa bestemme paa _ETT_ sted her i verden da, med det missbruket de utviser kan de neppe sitte i posisjoner som krever ansvar eller fornuftige vurderinger av andre beslutninger paa noe annet plan. Endelig admin, endelig makt.

De 'banner' folk pga kritiske innlegg, eller andre detaljer, ofte pga egen uvitenhet eller mangel paa kunnskap om norsk lov.

Fascisme kalles slik fremferd, og jeg er ikke spesielt imponert.

Lenke til kommentar

Men, la de naa bestemme paa _ETT_ sted her i verden da, med det missbruket de utviser kan de neppe sitte i posisjoner som krever ansvar eller fornuftige vurderinger av andre beslutninger paa noe annet plan. Endelig admin, endelig makt.

Jeg gidder ikke å kommentere dette. De fleste jeg "kjenner" fra forumet vil absolutt ikke si at jeg/vi moderatorer missbruker makten vår.

Det er også en mulighet at vi fjerner alle retningslinjer og moderatorer, da skal vi se hvor lenge til noen hadde skreket etter din såkalte facisme

Lenke til kommentar
Hvor lavpanna går det ann å bli? Trekker facisme inn i dette?  

Jeg gidder ikke å kommentere dette. De fleste jeg "kjenner" fra forumet vil absolutt ikke si at jeg/vi moderatorer missbruker makten vår.

Det er også en mulighet at vi fjerner alle retningslinjer og moderatorer, da skal vi se hvor lenge til noen hadde skreket etter din såkalte facisme

Jeg er enig, for et halvt år siden, fikk jeg et par moderatorer litt i halsen ved et par anledninger, men nå har moderatoren funnet en god linje. Kan ikke huske sist gang jeg var uenig med en moderator. Men googlerian er jo et underholdningsmoment på forumet, han slår jo til hver uke med stadig mer høytflyvende prosjekt, spennde å se hva det neste blir, selge reklameplass på månen kanskje? ;).

AtW

Lenke til kommentar
ehh?

er dette en trusel?

Når noe er ditt bestemmer DU hva som skal skje, og du har lov til og ha dine egne rettighets linjer

herre gud

Vel, norsk ordbok burde definitivt ligge paa nettet.

Og, uansett om noe er ditt eller ikke, saa gjelder fortsatt norsk lov, og definisjonene satt av denne, uansett hva innehaver eller andre synsere som du maatte mene om det.

Moderatorers fremferd har blitt diskutert i flere traader, men det ser ikke ut til at de har tenkt aa forbedre seg vesentlig av den grunn.

De 'banner' folk pga kritiske innlegg, eller andre detaljer, ofte pga egen uvitenhet eller mangel paa kunnskap om norsk lov.

Fascisme kalles slik fremferd, og jeg er ikke spesielt imponert.

Ang. Norsk ord bok, en ting skal du og alle andre ha klart,

jeg gir en så jævlig lang faen i norsk, jeg er forbanna lei av at

Norsk fanatikre butcher min norsk, og det har INGENTING med denne saken og gjøre i det hele tatt.

De banner folk som bør bannes, som er i strid med rettnings linjene,

Her kan hva som helst være ulovlig så lenge Moderatorene vil det, deres valg.

Edit:

Hvis dette boardet ikke faller deg i smak har du jo ingenting her og gjøre,

Ordbok Definasjon på Fascisme

1)

A system of government marked by centralization of authority under a dictator, stringent socioeconomic controls, suppression of the opposition through terror and censorship, and typically a policy of belligerent nationalism and racism.

B)

A political philosophy or movement based on or advocating such a system of government.

2)Oppressive, dictatorial control.

Jeg støtter diktatur (som Lenin gjorde det vel og merke),

men og sammenligne dette med diktatur er på jordet.

Lenke til kommentar

Jeg er ihvertfall fornøyd med den jobben moderatorene gjør. Er litt lei av at folk ikke kan respektere de retningslinjer som er satt uavhengig av Norsk lov da jeg syns det er en tankevekker om en er nødt til å bruke lovverket i det hele tatt. Det skulle ikke være nødvendig da de fleste punktene i retningslinjene er basert på vanlig høflighet. Det faktum at en bruker flere forskjellige kallenavn er etter min mening et tegn på at en ikke har ryggrad til å stå for det en har sagt (eller har brukt et kallenavn som ikke er spesielt lurt ;)).

En annen ting er det at det finnes så ekstremt mange som bruker forumet til å reklamere for forskjellige "produkter", noe som gjør at det blir vanskeligere å stole på de svar en får. Dette blir ikke mindre ille av at personer bruker flere kallenavn og svarer på sine egne innlegg.

Lenke til kommentar

Helt Enig, disse moderatorene er TOP og BEST

TST, Erling E. SirHartge, desterglow alle Perfekte:)

Rakke ned på moderatorene på denne måten bør straffes!

Edit:

arrg *irritert* :grumpy:

og man kan heller ikke forvente at moderatorer skal gå jus skole før de

starter med jobben sin.

Lenke til kommentar

kommenterer dette raskt, etter å ha lest raskt igjennom ca 15-20 poster til googlerian blir jeg lettere sjokkert, klart at dette er en "mann" med mange jern i ilden, (kansje for mange) og jeg er ikke i tvil om at han har mistet litt kontrollen på prosjektene, og seg selv sannsynlighvis.

Lenke til kommentar

Det er en synd og skam at slike mennesker er mine landsmen. Ser ut som om en obligatorisk IQ test før man fikk poste noe hadde vært en idé.

Nå kommer vel goolerian til å fly på med advokater snart også, så det går nok mot slutten på forum.hardware.no :lol:

Seriøst gutter og imbisiler, tenk dere litt om før "åpner" munnen, dere driter dere bare ut.

Og til dere moderatorer, stå på. Det er nesten litt synd på dere som må "sitte og høre på" alt det usaklige pisspreiket visse individer presterer.

Lenke til kommentar

Nr.1 Du bryter en retningslinje med denne posten. Det står klart du skal kontakte pr. mail

Nr.2 Norsk lov gjelder som et basis av våre regler, ikke over forumet (mao. vi kan med rett fra norsk lov bygge på norsk lov for våre regler).

Nr.3 En moderator flytter og stenger etter reglene på dette forumet. En trenger ikke jus for å flytte en post. Om en moderator føler det er riktig å flytte/stenge en post er det opp til han/hun. Er du uenig ta kontakt. Vi er (nesten) alltid åpne for å revurdering.

Lenke til kommentar

Bravo, allyse! Gi ham inn ;)

Neida. Men helt seriøst, jeg er så enig. Å få bruke dette forumet er jo et privilegie, ikke en rettighet. Det er ingen som har tvunget vedkommende til å poste her, ikke å bruke forumet i det hele tatt. Vedkommende har vel gjort det av egen fri vilje, og burde oppføre seg deretter.

Du går ikke inn i en fremmeds hus, og så fort du har sluppet inn, begynner å mase om rettighetene dine til å få pleie og mat! (eller no, en liten metafor ;) )

bfisk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...