Gå til innhold

Hvordan få sixpack.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du tror du bare kan ta 3-15 sett med situps 3 ganger i uka og få 6 pack så er du nok veldig godtroende, det er meget stor forksjell på folk, som det står rundt på forumet her tusenmillionerganger så er 6pack så og si bare bestemt av fettprosent, bli tynn og få frem mageruter, enkleste vei....:)

Lenke til kommentar
men visst du tar 3x15 sit ups der du tar dei med så mykje vekter at det er veldig tungt, så er vel 3 gongar i veka nok for å for store nok musklar, så gjenstår det berre å avduke dei, eller?

tja, du kan jo si at det "bare" er å avduke dem... :p men nå er da ikke "vanlig" sit ups akkuart en knall øvelse for magen heller da

Lenke til kommentar
Etter som jeg har skjønt så er det veldig mange som vil ha sixpack. Søkte litt rundt i stad, og fant 40 tråder med "hvordan får jeg sixpack?"

Hvis du søker nå, vil du finne 41 :)

Morsomt å se alle forsøkene på å lage sticky'er/samletråder her på forumet..

Du skriver at du ikke er noen kostholdsekspert, så da regner jeg med at du er en treningsekspert siden du uttaler deg så sikkert om det?

Personlig tar jeg sjeldent sit-ups, og er fornøyd med musklene jeg har trent opp...

Lenke til kommentar
så da regner jeg med at du er en treningsekspert siden du uttaler deg så sikkert om det?

Har ikka sagt at jeg er en trenigns ekspert, men du trenger ikke kunne alt får mye om muskler for å skjønne hvordan de vokser.

Lenke til kommentar
Regner med at de 3x15 er så tungt du klarer, slik som med annen trening. Blir vanlige crunches for lett, legger du en vektskive på brystet eller bak hodet :)

Det var et eksempel, jeg kan ikke svare for hvor mange situps du eller dere andre kan ta. Det er noe dere må finne ut av selv, men det jeg vil fram til er at du ikke trenger å ta 120 situps hverdag.

Lenke til kommentar
Regner med at de 3x15 er så tungt du klarer, slik som med annen trening. Blir vanlige crunches for lett, legger du en vektskive på brystet eller bak hodet :)

Det var et eksempel, jeg kan ikke svare for hvor mange situps du eller dere andre kan ta. Det er noe dere må finne ut av selv, men det jeg vil fram til er at du ikke trenger å ta 120 situps hverdag.

du "kan" jo tydligvis det, du anbefaler jo 15x3 . . .

Lenke til kommentar

nei, ikke hvis den hadde vært informativ og bra...

og du sier at de skal spise "sunt" og ikke fastfood, teoriteisk sett er akkuart det samme hva man spiser bare man holder seg i KCL underskudd... Men er jo ikke å anbefale og bare leve på pizza og kebab, men det har ikke noe særlig å si..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...