Grand Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) *Slettet* Endret 7. april 2008 av Sno Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Edit: Leste ikke tråden. Dette blir enda en "hvordan få sixpack". Kan man ikke bare bruke en av de eksisterende ? Endret 6. april 2008 av k-orm Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 er det meininga å bruke vekter i tillegg når ein tar dei sit-upsa? det er vel meininga å belaste musklane, og då kan det bli alt for lite med 15x3 sit-ups visst det er utan vekter? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Regner med at de 3x15 er så tungt du klarer, slik som med annen trening. Blir vanlige crunches for lett, legger du en vektskive på brystet eller bak hodet Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvis du tror du bare kan ta 3-15 sett med situps 3 ganger i uka og få 6 pack så er du nok veldig godtroende, det er meget stor forksjell på folk, som det står rundt på forumet her tusenmillionerganger så er 6pack så og si bare bestemt av fettprosent, bli tynn og få frem mageruter, enkleste vei.... Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 men visst du tar 3x15 sit ups der du tar dei med så mykje vekter at det er veldig tungt, så er vel 3 gongar i veka nok for å for store nok musklar, så gjenstår det berre å avduke dei, eller? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 men visst du tar 3x15 sit ups der du tar dei med så mykje vekter at det er veldig tungt, så er vel 3 gongar i veka nok for å for store nok musklar, så gjenstår det berre å avduke dei, eller? tja, du kan jo si at det "bare" er å avduke dem... men nå er da ikke "vanlig" sit ups akkuart en knall øvelse for magen heller da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 For mange trengs så utrolig mye mer for å få sixpack enn å ta situps. Løping - Fjerne underhudsfett Godt kosthold - sier segselv, overflødig fett legger seg fort på magen Andre øvelser som beinløft er også bra. Meget bra program: http://www.dagbladet.no/dinside/2006/01/09/454247.html Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Etter som jeg har skjønt så er det veldig mange som vil ha sixpack. Søkte litt rundt i stad, og fant 40 tråder med "hvordan får jeg sixpack?" Hvis du søker nå, vil du finne 41 Morsomt å se alle forsøkene på å lage sticky'er/samletråder her på forumet.. Du skriver at du ikke er noen kostholdsekspert, så da regner jeg med at du er en treningsekspert siden du uttaler deg så sikkert om det? Personlig tar jeg sjeldent sit-ups, og er fornøyd med musklene jeg har trent opp... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 så da regner jeg med at du er en treningsekspert siden du uttaler deg så sikkert om det? Har ikka sagt at jeg er en trenigns ekspert, men du trenger ikke kunne alt får mye om muskler for å skjønne hvordan de vokser. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 så da regner jeg med at du er en treningsekspert siden du uttaler deg så sikkert om det? Har ikka sagt at jeg er en trenigns ekspert, men du trenger ikke kunne alt får mye om muskler for å skjønne hvordan de vokser. og det kan du eller? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Regner med at de 3x15 er så tungt du klarer, slik som med annen trening. Blir vanlige crunches for lett, legger du en vektskive på brystet eller bak hodet Det var et eksempel, jeg kan ikke svare for hvor mange situps du eller dere andre kan ta. Det er noe dere må finne ut av selv, men det jeg vil fram til er at du ikke trenger å ta 120 situps hverdag. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Regner med at de 3x15 er så tungt du klarer, slik som med annen trening. Blir vanlige crunches for lett, legger du en vektskive på brystet eller bak hodet Det var et eksempel, jeg kan ikke svare for hvor mange situps du eller dere andre kan ta. Det er noe dere må finne ut av selv, men det jeg vil fram til er at du ikke trenger å ta 120 situps hverdag. du "kan" jo tydligvis det, du anbefaler jo 15x3 . . . Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Var det virkelig så dumt å lage en sånn tråd? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 nei, ikke hvis den hadde vært informativ og bra... og du sier at de skal spise "sunt" og ikke fastfood, teoriteisk sett er akkuart det samme hva man spiser bare man holder seg i KCL underskudd... Men er jo ikke å anbefale og bare leve på pizza og kebab, men det har ikke noe særlig å si.. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 ok, men da kan vell dere rette på meg. Hva har jeg dårlig, og hva burde jeg ha der det er dårlig? eller er hele greie dårlig? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 for det første er ikke akkuart sit-ups ideelt for å trene magen spør du meg... dårlig øvelse som tærer på ryggen... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 ok, jeg tok et kjapt søk og fant ganske mye stoff som jeg ikke hadde med. Fant ut nå at jeg hadde litt for lite informasjon om evnet. Men da lærte jeg litt ihvertfall, om informasjon før du poster. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 ja, synts du burde ta med at knebøy og markløft ikke er så dumt for magemusklene heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg