Betenkt Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ja, nå lurer du kanskje på hva jeg mener med emnet, jo nå skal du høre. Jeg var så genial at jeg gikk til den samme personen en gang til, i RedSteel altså. Du vet mellom oppdragene så kan du trene og så snakker du med en av de "rikingene" som gir deg oppdrag. Er vel litt utti spillet. Anyway, virka som det bare var hu som kunne gi mission, så dum som jeg var takket jeg ja og oppdaget at det var det samme oppdraget som jeg akkurat hadde gjort. Har prøvd restart mission og load from last checpoint men det fungerer ikke. Noen passe geniale sjeler der ute som vet ossen jeg kan komme tilbake til den klubben der man snakker med "rikingene"? (Joa, vet spillet er litt "gammelt", men vanskelig å motstå billige FPS til Wii ^^) Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Gikk på samme smellen selv. Ingen vei tilbake, du får se på det som en god mulighet til å samle litt respekt. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Hehe! Utrolig irriterende uansett hvor mye respekt man får Må man lære nytt move med sverdet før man kan gå til nytt mission kanskje? Fikk det nemlig ikke til xP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå