3nity Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hei ,så akkurat the matrix for første gang nå, og tanken på at konseptet mellom FFX og the matrix er skremmende like. Noen andre enn meg som har tenkt på det ? Lenke til kommentar
Diceman_ Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har ikke spilt Final Fantasy i det hele tatt, men må bare si at Final Fantasy spillserien må ha det mest ironiske navnet! Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Åjo... du sier faktisk noe der, jeg ble utrolig forvirret så jeg fikk lite med meg i slutten på FFX men det stemmer muligens at det kan asosierest med matrix. Ja final fantasy er et veldig ironisk navn. Men grunnen er enkel. Square lagde i starten bare dritt og fikk såvidt solgt noe som helst, de hadde nok ressurser til en storsatsing til. Da gikk de fra action spill til RPG. Siden dette spillet skulle være deres siste sjangse og siste håp ble det enkelt og greit kalt Final... Fantasy, for daa d er et rollespill. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ja, du tenker vel på dette med Dream Zanarkand som er bygd opp av drømmene til faith'sene på Mt. Gagazet antar jeg. Har ikke tenkt på dette selv, men du har rett, det er paraleller. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg merker det er lenge siden jeg har spilt FFX. Husker ikke så mye av historien. Bare synd starten er så kjedelig, tar så lang tid før det kommer skikkelig igang. Lenke til kommentar
Larsn2k Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, når du sier det... FFX er vel kanskje det beste rpg spillet jeg noen gang har spilt. Ufattelig hvordan man blir dratt inn i historien! Husker da jeg fikk FFX, da spilte jeg 11 timer første dagen!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå