aloras Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har nå planer om å kjøpe meg ett veggfeste til tv'en (Panasonic PV70 37"), og trenger litt tips. Vil egentlig ha det så lite som mulig, da avstanden fra sitteplassene til tv'en er liten nok fra før av. Har blant annet funnet dette fra komplett, og lurer på hva folk anbefaler meg her? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ser helt greit ut det, men bare en stripe for festing av en sånn tv ser litt rart ut..men det er sikkert godkjent . Du kan kjøpe ethvert standard flatt veggfeste fra ulike kjeder eller nettbutikker som sier de støtter 37". Lenke til kommentar
aloras Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Så du tror det holder ja? Jeg har null erfaring med veggfester til tv, og vet da derfor ikke hvordan de skal være.. Men regner med at den fungerer fint siden komplett selger den.. EDIT: Etter å ha tenkt meg om litt, så tok jeg å bestillte denne og håper den gjør susen. Men er det noen som vet om denne ikke vil passe eller noe? Panasonicen har 4 middels store hull i hver sitt hjørne på baksiden av tven, vil desse passe til dette festet? Endret 7. april 2008 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Veggfester og tver er designet for å passe med hverandre, så det går helt fint ja. Du kan også kjøpe samme veggfester til tilsvarende pris i butikk, om du ikke ønsker å vente noen dager + betale frakt. Om du har muligheten til å handle i butikk iallefall. Lenke til kommentar
Cocytor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Henger meg litt på tråden. Er det noen som har erfaring med opphenging av flatskjerm på gipsvegger? Hvor mye kan man egentlig forvente at de tåler? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sjekk salgsoppgaven til boligen din, eller spør de som har bygd den . Lenke til kommentar
Johannne Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har nå planer om å kjøpe meg ett veggfeste til tv'en (Panasonic PV70 37"), og trenger litt tips. Vil egentlig ha det så lite som mulig, da avstanden fra sitteplassene til tv'en er liten nok fra før av. Har blant annet funnet dette fra komplett, og lurer på hva folk anbefaler meg her? Det er ganske store verdier man henger på veggen. Særlig hvis man har en gipsvegg vile jeg ha forhørt meg med et byggevarehus om veggfeste/ skruer/vekt. - Det finnes Tv-møbler med rygg (veggfeste) for de som er redd gipsveggen ryker. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Uansett hvilken plate du har på veggen så bør/må du feste den til standerene. Som regel er platene festet til 2"x3" standere med en avstand på 60 cm mellom hver. Bare bank i veggen for å finne ut hvor de er. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Uansett hvilken plate du har på veggen så bør/mådu feste den til standerene. Som regel er platene festet til 2"x3" standere med en avstand på 60 cm mellom hver. Bare bank i veggen for å finne ut hvor de er. Ser at du skriver "Uansett hvilken plate", men jeg har trepanel (heltre). Bør ikke det gjøre jobben? Skal henge opp en 40" M87. Veier vel 20kg eller der omkring... Noen med tips? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvis du ikke får montert den på standerne så kan du bruke ekspansjonsskruer. Da burde du klare å få brukbar bæring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå