Gå til innhold

Midnattsalg på GTA IV i Oslo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sant, Platekompaniet ved National har gjort sånn ved forskjellige anledninger.

 

Skal høre med dem og gi tilbakemelding. håper de har SE, for det er den jeg vil ha.

 

ellers hadde jeg håpet på tilbakemelding fra noen som jobber på disse butikkene, men det kommer vel.

Lenke til kommentar

Jeg kan bekrefte at GAME i kirkegata (er det ikke?) har middnattsåpent..

 

EBGames, hvor jeg har reservert en SE åpner visstnok 0700 men det kunne ikke karen bak disken bekrefte 100%

 

Vi får se hva det blir til..

 

Jeg skal prøve å oppdatere tråden så snart jeg vet om flere..

Lenke til kommentar
hvor fikk du bestillt SE utgaven og hva er forskjellene?

 

 

Jeg forhåndsbestilte det på EBGames. om det var så lurt, eller om elkjøp eller kanskje cdon.no el hadde vært bedre vet jeg ikke enda.

 

SE er med Bag, Bok med konsept tegninger, en bankboks, nøkkelring, en spesial audio cd, og såklart spillet.

Lenke til kommentar

Oppdatering,

 

jeg kjøpte SE på elkjøp på nettet, slik at jeg ver "sikra" ser ut til at de fikk mange flere kopier enn de ekte spillbutikkene i oslo..

 

men så...!!!

 

" Kjære kunde, vi ønsker og informere deg om at din bestilling av GTA IV Special Edition vil bli sent fra oss i morgen - tirsdag 29. April. At varen

ikke er blitt sent ut tidligere skyldes dessverre forsinkelse fra vår leverandør. Vi vet du venter i spenning på ditt produkt og vi gjør alt vi kan for

å sende deg varen så raskt som overhode mulig, senest i løpet av tirsdag 29. April.

 

Vi beklager ulempene dette medfører.

 

Hilsen Elkjøp Interntett avd. "

 

ARRGH!!!

 

så nå blir det å kjøpe det på game i natt, vente på SE i posten og så selge std utgaven til en kompis som ikke er like gira seinere.

 

Jeg var #3 på ventelista til EBGames men har fortsatt ikke fått bekreftet at de har en SE til meg der..

Lenke til kommentar

snakket med Game i Parkveien tidligere i dag (for å høre om de hadde standard versjonen på forhåndsbestilling fortsatt). De hadde fått inn 8 ekstra SE (Xbox 360) og har midnattssalg. Først til mølla.

 

Kan ringe de på 23367300 men du vil ikke ha mulighet til å forhåndsbestille noen av de ekstra SE spillene de får inn så vidt jeg skjønte.

 

Jeg fikk dog forhåndsbestilt mitt GTA IV (standard versjon, Xbox360). Får se om jeg gidder å labbe bort i natt - bor rett i nærheten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...