ChalStye Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 jeg har et non-pro kort å får cs 15000 i 3dmark01 og 3880 i 3dmark03 med en xp2000 Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Ok, så skal jeg prøve å legge in WinXP på nytt. Da lurer jeg på følgende, hvilken rekkefølge skal drivere legges inn? dvs. Intel chipset INF, Intel App. Accelerator, ATI Driver, ATI Control panel, DirectX9, Audigy2, Xp service pack XP Service Pack1 Intel Chipset INF DirectX9 ATI Driver ATI Control Panel Audigy2 Drivers Intel App. Accelerator Tror ikke det har noe som helst å si. Har forska litt på dette selv og får 100% lik ytelse selv ved "stess"-install (ikke reboot imellom hver ting, maskina er oppe med alt av drivere på en reboot.) Faktisk så liker jeg "stress"-install. Sparer en 5-6 reboots. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Følger deg Pep, jeg driver leter etter et billig nvida kort, fx er for dyr. ille at ati skal være slikt. Lenke til kommentar
Pep Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Skal prøve ett par ting til først...blant annet byttelåne ATI kort med en kompis som det utrolig nok fungerer for, teste på annen strømforskyning. Er det fortsatt bare kødd, blir det Nvidia tvert ;-) Lenke til kommentar
EverQuest Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 er også den uheldige eier av et sapphire radeon 9700 pro , sente inn de forste kortet jeg fikk og fikk et nytt kort fra komplett instalerete dette i dag og det er like crapy som altid. har testet det paa begge mine pcer . amd xp 2400. msi kt4v . 512 2100 ddr ram . segate 80 mb hd chifetech 360 watt tover .. det oppset funket ikke lagger i games og mitt 4200 knuser 9700 pro testet i 2 pc. p4 2400 Asus P4 PE. 512 2100 ddr ram 60 mb maxtor chiftech 360 watt tower. samme dritt med den pc .. . maa bare inse at 3 lapper er bortkastet .. kommer til og kjope nvidia neste gang . FuCk Radon .. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg var plaga med noe lignende for ikke så lenge siden (det var noen dager etter jeg bytta inn mitt radeon kort pga agp8x prob) og det viste seg at shimsen på coren forhindra at kjøleren fikk skikkelig kontakt med kjernen, Jeg bare tok den forsiktig vekk og monterte kjøler skikkelig på med articsilver3 og vips så var alt i orden Har forresten bestilt meg zalman heatpipe til det Lenke til kommentar
Pep Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Hei igjen ;-) Da har jeg prøvd enda litt til...Prøvd med og uten kontrollpanel, både Catalyst 3.0,3.1 og 3.2 Disse feil oppstår: Ved bruk av VGA (har CRT skjerm), får jeg vertikale bølger på skjermen. Fortsatt krasj i spill. Ved bruk av DVI>VGA konverter forsvinner bølgene, men får flimmer og forstyrrelser istedet. Pluss krasj i spill. Fjerner jeg kontrollpanel, forsvinner flimmer etc., men bølgene er der fortsatt, det samme med krasj i spill... Jeg begynner å lure på om det skyldes strømforskyningen, at den kanskje leverer for lite amp. Det er tross alt "bare" den som fulgte med Aopen kabinettet jeg bruker...den er på 300W..og forholdvis lite amp.. Noen som vet NOE om dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå