Sir Game Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Poster bilde av Jared Leto med slik sveis, fra filmen Panic Room (som går på NRK 1 atm) Må du være mørkhudet for å ha en sånn frisyre? http://media.collegepublisher.com/media/pa...fbddfb-55-2.jpg http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.co...leto/panic3.jpg Endret 6. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Cornrows, ikke cornrolls. Nei, du må ikke være svart for å kle cornrows, men det er en langt større andel av svarte som passer til den stilen enn hvite. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 For svarte passer det ofte. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 For svarte passer det ofte. ja, enig. Er det noen som vet hvorfor det er slik? det er rart Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ofte fordi de ikke er likbleike på hodet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 hehe, sant. Litt solarium og saken er biff Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Tror jeg aldri har sett en hvit mann med Cornrows, har dere? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Tror jeg aldri har sett en hvit mann med Cornrows, har dere? ikke mann, men jenter. Det er ikke akkuratt pent for å si det sånn..... Endret 7. april 2008 av PortioN Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ser ikke Leto (jf bildene) bra ut på håret da folkens? Han er jo en hvit mann Har ikke sett det irl, nei Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ut i fra bildene ser han ut som en veldig mørk hvit mann. Ser jo greit nok ut. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ser ikke Leto (jf bildene) bra ut på håret da folkens? Han er jo en hvit mann Har ikke sett det irl, nei han ser ikke stygg ut på håret syns jeg:) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Det er ikke noe jeg ville satset på. Og jenter med det ser ut som whitetrash:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Ut i fra bildene ser han ut som en veldig mørk hvit mann.Ser jo greit nok ut. Han er ikke en veldig mørk, hvit mann. Cornrows ser ikke bra ut på hvite, synes jeg. Er også lei av den vanlige stilen, men det finnes flere kule varianter. Wallace i The Wire, for de som har sett det, har ganske mange bra varianter. Endret 7. april 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Takk for synspunktene deres. Så filmen Panic room i går og digga sveisen til Jared i den. Men er klar over at cornrows er en farlig sveis på ola nordmann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Kevin Federline: Axl Rose: Like fett? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Nå skremte du meg heftig fra å vurdere Cornrows. Så den sveisen utgår gett... Men er så drittlei standar hårfrisyrer og har lyst til å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Forutsetter at du har tykt hår. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Har tykt hår, men den sveisen var ikke mye å skryte av. Må nesten være mørhudet for å kle slike dekorasjoner på skallen imo. Eller skal jeg fleske til og kjøre på med én Djibrill Cisse sveis ? Nei, det tørr jeg ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Bleika doughnut rundt kjeften og lyn på hodet. Alltid en vinner. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Hvem vil ha innlagt brodering på hode? Forferdelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå