jayimie Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har akkurat oppgradert min pc, men jeg får ikke bilde. Har Antec nine hundred P5k premium wifi C2D E8400 kingston hyperx 6400 1x2gb ikke low latency HIS hd3870 spinpoint 250gb hdd 3 stk men kun en helt ny i akkurat nå- Siberian Tiger watercooler thermaltake purepower 460watt Jeg får ikke bilde, jeg har testet med en e6300 også, maskinen starter men ingen bilde. Jeg har dessverre ikke onboard mic så jeg aner ikke hilken feil lyd som kommer. Jeg håper virkelig noen har noen gode forslag. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har du husket å koble til strømmen til skjermkortet ditt? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Kommer noe pipe lyd fra pc-en? Ville skjekket GPU. Lenke til kommentar
jayimie Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Jeg har koblet til strømmen på skjermkort, har testa forskjellige skjermkort. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hmm, jeg lurer på om du kanskje har for liten PSU jeg, det nye skjermkortet du har skal ha en del strøm. Og da sammen med det andre du har så kan det bli litt lite.. Lenke til kommentar
jayimie Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Hmm, jeg lurer på om du kanskje har for liten PSU jeg, det nye skjermkortet du har skal ha en del strøm. Og da sammen med det andre du har så kan det bli litt lite.. Men hvorfor vil det ikke starte med ett mindre skjermkort heller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå