Lakus Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 For to-tre dager siden satt jeg å så på TV mens datamaskina sto på i bakgrunnen og lastet ned Lost Episoder. Plutselig sa det poff og hele annen etasje var mørkelagt. Gikk i sikringskapet og slo på sikringa igjen, men den smalt ned på nytt og nektet å skru seg på. Testet så ut hva det var som gjorde dette og kom fram til at hvis PCen var koblet til, så gikk sikringa. PCen er derfor erklært død, ihvertfall strømforsyninga. Ettersom jeg ikke har noen annen strømforsyning å teste om hele maskina er død må jeg nesten spørre hva sjangsene er for at noe annet enn strømforsyninga har dratt til himmelen. Har allerede bestilt meg en helt ny PC, da jeg har tenkt på det lenge, men om noe fra den gamle maskina sannsynligvis har overlevd er det verdt og teste ut. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det er jo snakk om en kortslutning her, og da kan det jo hende at også andre komponenter i PC-en har fått rare spenninger på steder de helst ikke skulle hatt det. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Samme svar som i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=935654 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå