HanEneTomaten Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg er en av de mange som klør i fingrene etter å få begynne på det nye spillet i Smash-serien. Tenker derfor jeg skal bestille spillet pluss en freeloader fra USA. Jeg har lest igjennom flere tråder om dette, og skjønner at flere tror Nintendo kanskje vil kunne komme til å blokke det. Isåfall, kan man bare la være å laste ned den oppdateringen som hindrer Freeloaderen å virke, eller er man da doomed? Lurer også på om det er noe nettsted anbefalt for kjøpet, vil såklart ha det hele billigst mulig. Og et spørsmål til. Regner med at det ikke går, men er det mulig å bruke spillkontroller fra USA på en europeisk Wii? Endret 12. april 2008 av Dr-Cox Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Man kan la være å laste den ned, men si at man kjøper Mario Kart: Wii nå den 11. April og den krever 3.3E for å kunne spilles, da har man et lite problem hvis denne oppdateringen blokkerer Freeloader. Personlig tror jeg ikke Nintendo kommer til å gjøre det, men man vet aldri. Bestilte selv SSBB på VG+ og Freeloader på Play.com, men kan godt hende det finnes billigere sider der ute. Og spillkontroller og annet utstyr er ikke sperret i soner, så du kan bare kjøpe fra utlandet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hei! Eg bestilte spelet+freeloader ("pakke") frå denne websida: http://365games.co.uk/index.php?productID=2854 Så slapp eg i alle fall problemet med å få den eine tingen før den andre tingen, i tillegg til frakt frå to plasser. Totalt blei det heile på rett under 400kr trur eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå