benjamin84 Skrevet 1. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2003 Hei, lurte på om noen har noe erfaring med verditap på bærbare maskiner. Har en ett år gammel maskin som jeg vurderer å selge, men har virkelig ingen anelse hvor mye jeg kunne solgt den for. Specs: Dell Inspiron 8100 1 Ghz P3 Mobile 512Mb Ram 30 Gb disk DVD Rom ATI Mobility Radeon 7500 64Mb 15" UXGA Skjerm (1600x1200) Win XP Home og Office XP Kostet 25.000 når jeg kjøpte den, jul for ett år siden. Vet ikke om dette er rette stedet å poste, men jeg er fremdeles litt n00b her Vennlig Hilsen Benjamin Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 1. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2003 Du bør nok ikke ha allverdens forhåpninger. Desktoperstattere med sesktop CPUer selges rimelig billig nå til dags. Hadde forsøkt med en pris rundt 10K. Tviler vel litt på om du får det.... Lenke til kommentar
swanky Skrevet 1. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg hadde ikke betalt 10000 for den maskinen. Kanskje 6-7, men det er jo ikke noe spesielt med denne maskinen med tanke på hva du kan få tak i nytt nå for tiden. Noen vil kanskje like at den har stor skjerm, men for emg blir nesten det en negativ ting. Synes at 15" er litt for stort til å være en bærbar. Ligger mer i klassen for desktop-erstatter. Og da blir den etter min mening litt for dårlig. Bra at den har en del RAM, det er vel det eneste. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 1. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2003 Dessverre er prisfallet på bærbare helt sykt. Tror ikke du får mer enn 5000-7000 for den. Tror folk stort sett er skeptisk til å kjøpe brukte bærbare også. Min Inspiron kjøpte jeg for 5 mnd. siden for litt over 15 000 kr, nå selges den NY for under 10 000. Er jeg heldig får jeg kanskje 8000 for den? Og dette er en 1,6 GHz, 256mb RAM med Geforce2go 16 mb skjermkort. Mulig du får litt mer for den hvis den er lett og tynn. Lenke til kommentar
scorpio669 Skrevet 6. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2003 Sjekk her :-) http://www.digi.no/php/art.php?id=86206 Men dette upplever man ju stadigt :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå