hamtidamti Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) jeg har ikke lyd på dataen min i heletatt. ikke noen maskinvare eller noe. jeg har instalert alle drivere og sånt. men det kommer opp sånn liten advarsel: pci device found. hva gjør jeg? det er intrigert lyd på hovedkortet. hovedkortet: gigabyte ga-p35-ds3l? Endret 6. april 2008 av hamtidamti Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Du har aktivert lydkortet ditt i bios? Det skal stå default enable, men kan være greit å sjekke for det, så kan vi ihvertfall utelukke et problem. Endret 7. april 2008 av Pcdude Lenke til kommentar
hamtidamti Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Du har aktivert lydkortet ditt i bios? Det skal stå default enable, men kan være greit å sjekke for det, så kan vi ihvertfall utelukke et problem. ja har aktivert ja, men det kommer ikke opp noe maskinvare for lyd i enhetsbehandling ellr noen andre steder Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ok, da ville jeg gått inn på leverandørens hjemmeside og sett meg om etter nye drivere. Evt også sett om det ligger en ny bios ute. http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherb...?ProductID=2629 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå