Data-Expert Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg er ny med C++,trenger derfor hjelp til og forstå ting bedre! Jeg har vært innom Html(Langt ifra C++) Men som sagt!Trenger hjelp Ps.Til alt mulig,skal bli dataingeniør og vil lære og programmere tidlig Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du skriver kode i en tekstfil som en kompilator oversetter til maskinkode for at maskinen skal kunne kjøre programmet. Men hvis du vil lære å programmere fortest mulig burde du heller begynne med python f.eks. Det er ganske mye lettere og det er også lettere å lære C++ etterpå. Du kan selvfølgelig begynne med C++. Jeg gjorde det, men i ettertid tror jeg at ting hadde gått raskere hvis jeg hadde begynt med python. Her er en gratis bok om python: http://www.greenteapress.com/thinkpython/ . Hvis du vil lære deg C++ er det best å kjøpe seg en bok, men jeg husker ikke hvilken som er anbefalt for nybegynnere akkurat nå. Kanskje noen andre gjør. Lenke til kommentar
Data-Expert Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Takker for svar Du skriver kode i en tekstfil som en kompilator oversetter til maskinkode for at maskinen skal kunne kjøre programmet. Men hvis du vil lære å programmere fortest mulig burde du heller begynne med python f.eks. Det er ganske mye lettere og det er også lettere å lære C++ etterpå. Du kan selvfølgelig begynne med C++. Jeg gjorde det, men i ettertid tror jeg at ting hadde gått raskere hvis jeg hadde begynt med python. Her er en gratis bok om python: http://www.greenteapress.com/thinkpython/ . Hvis du vil lære deg C++ er det best å kjøpe seg en bok, men jeg husker ikke hvilken som er anbefalt for nybegynnere akkurat nå. Kanskje noen andre gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå