monzilla Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Abbonerte i et års tid på dette bladet, men jeg sa opp fordi at jeg syntes det var crap. Har dere blitt bitt av retro-basillen, folks? Ting er nødvendig vis ikke bra selv om det er gammelt Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Oh, oh, det mark-spillet som fulgte med de seneste utgavene!! PUMALEIF PUMALEIF PUMALEIF!!! Lenke til kommentar
MCRevenge Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 bumper denne litt! tenkte så det knaket en liten stund her, det begynner å bli mange år siden. meener dette spillet fulgte med et tekno blad (skal ikke si sikkert, var sikkert rundt 10 år på denne tiden). i spillet jobber man som bartender, hvor man skal sjenke fluer med bl.a. øl og bloody mary. fluene er storkjeftet, og av og til kommer det ei snasen fluefrøken innom, fluene svimer av når de har fått nok å drikke. noen som husker hva dette heter? kunne så gjerne tenkt meg å spille det igjen! funker kanskje ikke på win 7, men hadde håpet det funket på den gamle laptopen min som fortsatt kjører XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå