Gå til innhold

Husker dere spillmagasinet "Techno"?

Anbefalte innlegg

For ca 10 års tid siden ble PC-spillmagasinet "Techno" solgt i Norge. Til hvert magasin fulgte det med en CD med demoer av forskjellige spill, og selve kremen: et par musikkfiler i såkallt mod-format, for de som kjenner til det.

Er det noen som har disse musikkfilene liggende på dataen? Kunne dere i så fall vært så snitt å sendt dem på email til meg? En mod-fil tar vanligivs ikke mer enn 100-200kb, så det er ikke store plassen det er snakk om. Det er umulig å finne noe som helst informasjon om Techno på nettet, og har ingen tro på at det er noen som bryr seg om at noen deler disse gamle sangene i dag.

Min e-post er [email protected]

Endret av galedahle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herre min, jeg som hadde opprydning hjemme hos mutter for ett par uker siden. jeg hadde så si alle cdene, but alas, de ligger på en eller annen søppel fylling nå :( Techno var ett knall bra blad så lenge det varte

Endret av MaxXRebo
Lenke til kommentar

Jeg hadde blitt sjeleglad dersom de som har skivene tilgjengelig kunne ha kopiert over musikkfilene, evt zippet dem og sendt dem på mail. Er hovedsakelig interessert i mod-filene, dvs musikkfiler som ligger fra femti til et par og hundre kb i størrelse. Er ganske sikker på at dem lå i en egen mappe, så man kunne skille mellom dem og evt vanlige mp3-filer.

Da det faktisk som at det er noen her som fremdeles har cd'ene liggende, aner jeg et lite lys i en mørk tunnel...for å bruke en teit metafor :!:

Endret av galedahle
Lenke til kommentar

Hvem husker ikke Tekno? Fantastisk blad. :love:

Husker jeg spilte et lite strategi-spill som jeg tror jeg fikk med der en gang, men det kan ha vært et annet blad. Det er så lenge siden så jeg er ikke sikker. Det het "MOM - Mother of all battlegames" eller noe sånt. Skikkelig hardcore retro firkantet grafikk. Sånt er kos. Skulle gjerne hatt det spillet igjen. Om noen har det så ta kontakt. Det var gratis da, så regner ikke med det går under piratsnakk å etterlyse det.

Lenke til kommentar
Hvem husker ikke Tekno? Fantastisk blad. :love:

Husker jeg spilte et lite strategi-spill som jeg tror jeg fikk med der en gang, men det kan ha vært et annet blad. Det er så lenge siden så jeg er ikke sikker. Det het "MOM - Mother of all battlegames" eller noe sånt. Skikkelig hardcore retro firkantet grafikk. Sånt er kos. Skulle gjerne hatt det spillet igjen. Om noen har det så ta kontakt. Det var gratis da, så regner ikke med det går under piratsnakk å etterlyse det.

Mother of all Battles. Det nest beste spillet Sean O'Connor har laget, dog milevis bak Critical Mass. Gawd, så mange timer jeg har spilt demoen av Critical Mass som fulgte med 117 Spill eller w/e fra Komputer for Alle.

Anehways, linkeh

Ekke off topic.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ah, Techno :love: Husker de bladene, og CD-en var alltid proppfull av elskverdige nerdeting, har kanskje liggende noen av de aller første cd'ene på loftet, men tviler en del, antar at de har havnet i søplet pga for mye riper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...