galedahle Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) For ca 10 års tid siden ble PC-spillmagasinet "Techno" solgt i Norge. Til hvert magasin fulgte det med en CD med demoer av forskjellige spill, og selve kremen: et par musikkfiler i såkallt mod-format, for de som kjenner til det. Er det noen som har disse musikkfilene liggende på dataen? Kunne dere i så fall vært så snitt å sendt dem på email til meg? En mod-fil tar vanligivs ikke mer enn 100-200kb, så det er ikke store plassen det er snakk om. Det er umulig å finne noe som helst informasjon om Techno på nettet, og har ingen tro på at det er noen som bryr seg om at noen deler disse gamle sangene i dag. Min e-post er [email protected] Endret 6. april 2008 av galedahle Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har den ene CD-en som fulgte med en utgave, som inneholdt vinnerlåtene fra en konkurranse - bla. selve vinnerlåta av vår alles Bjørn Lynne. Jeg skal rote den frem neste gang jeg er i rett kåk. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ja, jeg husker det, og det het vel Tekno tror jeg? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tekno var tider, og jeg har brukt mange timer hos Google for å finne igjen de musikkfilene. Det har vært leteaksjon etter musikkfilene fra begge konkurransene tidligere her, uten at det bar noen frukter. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvis jeg hadde lett lenge nok hjemme så hadde jeg kanskje funnet noen av de platene. Men de er kanskje kastet også for alt jeg vet. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Herre min, jeg som hadde opprydning hjemme hos mutter for ett par uker siden. jeg hadde så si alle cdene, but alas, de ligger på en eller annen søppel fylling nå Techno var ett knall bra blad så lenge det varte Endret 6. april 2008 av MaxXRebo Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tror fortsatt jeg har de fleste skivene liggende en eller annen plass her. Abonnerte vel på det, hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
galedahle Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg hadde blitt sjeleglad dersom de som har skivene tilgjengelig kunne ha kopiert over musikkfilene, evt zippet dem og sendt dem på mail. Er hovedsakelig interessert i mod-filene, dvs musikkfiler som ligger fra femti til et par og hundre kb i størrelse. Er ganske sikker på at dem lå i en egen mappe, så man kunne skille mellom dem og evt vanlige mp3-filer. Da det faktisk som at det er noen her som fremdeles har cd'ene liggende, aner jeg et lite lys i en mørk tunnel...for å bruke en teit metafor :!: Endret 6. april 2008 av galedahle Lenke til kommentar
Kühlschrank Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, tror jeg har disken på rommet, men tror det bare har demoer eller så har jeg flere. Laster sefølgelig opp filene hvis dere gjør sånn jeg har skrivd 133337 poster. Bare tuller skal se om jeg finner dem. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tror faktisk jeg også har en slik CD liggende en plass. En svart CD med gul skrift om jeg ikke husker feil? Var noen vinnerbidrag i en konkurranse de hadde. Skal se om jeg også finner den.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvem husker ikke Tekno? Fantastisk blad. Husker jeg spilte et lite strategi-spill som jeg tror jeg fikk med der en gang, men det kan ha vært et annet blad. Det er så lenge siden så jeg er ikke sikker. Det het "MOM - Mother of all battlegames" eller noe sånt. Skikkelig hardcore retro firkantet grafikk. Sånt er kos. Skulle gjerne hatt det spillet igjen. Om noen har det så ta kontakt. Det var gratis da, så regner ikke med det går under piratsnakk å etterlyse det. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Hvem husker ikke Tekno? Fantastisk blad. Husker jeg spilte et lite strategi-spill som jeg tror jeg fikk med der en gang, men det kan ha vært et annet blad. Det er så lenge siden så jeg er ikke sikker. Det het "MOM - Mother of all battlegames" eller noe sånt. Skikkelig hardcore retro firkantet grafikk. Sånt er kos. Skulle gjerne hatt det spillet igjen. Om noen har det så ta kontakt. Det var gratis da, så regner ikke med det går under piratsnakk å etterlyse det. Mother of all Battles. Det nest beste spillet Sean O'Connor har laget, dog milevis bak Critical Mass. Gawd, så mange timer jeg har spilt demoen av Critical Mass som fulgte med 117 Spill eller w/e fra Komputer for Alle. Anehways, linkeh Ekke off topic. Endret 7. april 2008 av DurinVIII Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er vel bare å laste ned demoscene-musikk om du skal få tak i mer mod/xm/st3-musikk. www.pouet.net og music disk, eller www.scene.org for et mer komplett, men dog litt uoversiktlig, arkiv. Lenke til kommentar
galedahle Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Kjenner til flere av sidene der, men har flere av melodiene fra Tekno fremdeles i hodet, og har et sårt ønske om å høre akkurat dem igjen. Lenke til kommentar
galedahle Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) bumper denne opp litt. mailadresse: [email protected] Kanskje dere har mulighet til å legge dem ut på en hjemmeside eller en eller annen server, dersom det blir stress med mail. Endret 9. april 2008 av galedahle Lenke til kommentar
galedahle Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Noen som har funnet disken sin? Ser det var flere som skulle lete, venter spent på resultatet :!: Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ah, Techno Husker de bladene, og CD-en var alltid proppfull av elskverdige nerdeting, har kanskje liggende noen av de aller første cd'ene på loftet, men tviler en del, antar at de har havnet i søplet pga for mye riper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå